‌ال‌ جی از برند ThinQ برای محصولات مبتنی‌بر هوش‌ مصنوعی خود رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
‌ال‌جی در راستای ساخت محصولاتی هوشمند، امروز از برند جدیدی رونمایی کرد که ساخته‌های این شرکت را از هوش‌مصنوعی بهره‌مند می‌کند.
تبلیغات

‌ال‌جی قصد دارد با استفاده از هوش‌مصنوعیِ توسعه‌داده شده توسط شرکای خود و همچنین، پلتفرم هوش‌مصنوعی خود که با نام DeepThinQ شناخته می‌شود، محصولاتی هوشمندتر از سابق تولید کند.

قرار است از ThinQ در لوازم خانگی، وسایل الکترونیکی مصرفی و خدمات این شرکت که در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شوند، استفاده شود. به‌تازگی ال‌جی آزمایشگاهی مختص به هوش‌مصنوعی در سئول، پایتخت کره‌جنوبی افتتاح کرده که بر توانایی‌های یادگیری عمیق محصولات الکترونیکی از طریق صدا، ویدیو و حسگرهای ورودی تمرکز دارد؛ همچنین این شرکت از پشتیبانی امواج وای‌فای در تمام محصولات سال آینده خود خبر داد.

هن چنگ هی، مدیر بازاریابی جهانی ال‌جی می‌گوید:

هدف از برند ThinQ، برجسته‌سازی محصولاتی از ال‌جی است که همواره در صدد بهترسازی زندگی شما هستند. هوش‌مصنوعی مرز بعدی [دنیای] تکنولوژی است و [ما] به عنوان شرکتی پیشرو در عرصه‌ی لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی، خود را مسئول می‌دانیم که هوش‌مصنوعی را در دسترس‌تر قرار دهیم و از [جلوه‌ی] ارعاب‌آور آن بکاهیم.

ال‌جی نخستین‌بار از برند SmartThinQ برای لوازم خانگی خود در نمایشگاه CES 2011 رونمایی کرد و از آن زمان تاکنون مشغول پیشبرد آن بوده است. این شرکت قصد دارد در نمایشگاه CES پیش رو که در ۱۹ دی آغاز می‌شود، نخستین محصولات خود را که به‌واسطه‌ی تکنولوژی جدید ThinQ توسعه داده‌ شده‌اند، در معرض دید عموم قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات