KUVRD محافظ لنز همه‌کاره‌ سیلیکونی ارائه کرد

پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت KUVRD به کمک سرمایه‌گذاری جمعی موفق به تولید کاور سیلیکونی برای انواع لنزها شده است.
تبلیغات

استارتاپ KUVRD محافظ لنز همه‌کاره‌ای عرضه کرده است که برای محافظت از انواع لنز در برابر تهدیدهایی نظیر کثیفی و رطوبت و افتادن‌های جزئی کاربرد دارد. این کاور که ULC نام دارد از سیلیکونی ساخته شده است که قابلیت کشسانی دارد و لنزهای مختلف با اشکال و ابعاد متفاوت را پوشش داده و پشت و جلوی لنزها را کاملا می‌پوشاند.

ویدیوی کوتاه زیر عملکرد این محصول را به خوبی به نمایش می‌کشد:

بر اساس ادعای KUVRD کاور یوال‌سی علاوه بر ضد آب و گردوغبار بودن، از لنزها در برابر ضربه‌های احتمالی نیز محافظت می‌کنند.

یک لایه پوشش یوال‌سی می‌تواند تا حدودی نقش ضربه‌گیر را ایفا کند؛ اما چنانچه عکاسی بخواهد به درجه‌ی بالاتری از مقاومت در برابر ضربه دست پیدا کند می‌تواند از چند لایه کاور یوال‌سی روی هم استفاده کند. این کاورها تاشو بوده و می‌توانند در صورت استفاده نکردن به‌راحتی در فضاهای کوچکی مانند جیب یا کیف جا شوند.

شرکت KUVRD در وبسایت کیک‌استار درخواست حمایت مالی ۲۵۰۰ دلاری ثبت کرده بود؛ این در حالی است که تا‌کنون بالغ بر ۷۲ هزار دلار سرمایه برای این محصول به گرو گرفته شده است. حامیانی که حداقل ۳۰ دلار را به ودیعه می‌گذارند و این کمپین را در شبکه‌های اجتماعی نیز به اشتراک می‌گذارند به عنوان پاداش دو کاور یوال‌سی دریافت خواهند کرد. عرضه‌ی این محصول به صورت جهانی و از ماه مارس سال ۲۰۱۸ صورت خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات