اپلیکیشن هاسپیتل؛ مکالمه مستقیم با پزشک

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اپلیکیشن‌های ایرانی حوزه‌ی پزشکی، سلامت و درمان، روزبه‌روز در حال پیشرفت هستند و این امر نشان‌دهنده‌ی میزان نیاز کاربران به چنین نرم‌افزارهایی است.
تبلیغات

در حال حاضر اپلیکیشن‌های موجود در حوزه‌ی سلامت به تشخیص بیماری و ارائه‌ی اطلاعات می‌پردازند و در این میان جای خالی برنامه‌ای احساس می‌شود که بتوان از طریق آن بتوان به‌صورت مستقیم و از طریق تلفن با پزشک صحبت کرد. هاسپیتل، اپلیکیشن مشاوره تلفنی پزشکی و سلامت که به بررسی آن پرداخته‌ می‌شود، مانند پزشک شخصی و همیشه در دسترس شما عمل می‌کند.‌ کافی است تا موضوع مشاوره‌ی خود را مشخص کنید و درخواست تماس دهید و هاسپیتل بلافاصله با شما تماس بگیرد تا‌ با یک پزشک واقعی صحبت کنید.

برای ورود به اپلیکیشن هاسپیتل، شماره تلفن خود را وارد می‌کنید و پس از دریافت کد تایید از برنامه استفاده می‌کنید. وارد کردن نام و نام خانوادگی شما کاملا اختیاری است و تمامی اطلاعات شما نزد هاسپیتل محفوظ است. اکنون به توضیح نحوه‌ی عملکرد «هاسپیتل» و چگونگی استفاده از آن می‌پردازیم. هاسپیتل از چهار بخش اصلی مشاوره، خانه، گفتگوها و پرسش و‌ پاسخ تشکیل شده است.

در بخش مشاوره،‌ می‌توانید نحوه‌ی اتصال به پزشک را مشخص کنید‌. اگر می‌خواهید با یک پزشک متخصص، عمومی یا ماما صحبت کنید و فرد خاصی را مد نظر ندارید، از‌ گزینه‌ی مشاوره‌ی سریع استفاده کرده و با انتخاب جنسیت، سن و موضوع مشاوره، کلیک می‌کنید، بدین ترتیب در عرض چند ثانیه، هاسپیتل بین شما و پزشکتان ارتباط تلفنی برقرار می‌کند.

هاسپتل

اگر تمایل دارید خودتان پزشک را انتخاب کنید، با استفاده از گزینه‌ی فهرست مشاوران در بین پزشکان هاسپیتل جست‌وجو کنید و با مطالعه‌ی پروفایل آن‌ها، پزشک دلخواه خود را انتخاب و روی گزینه تماس کلیک کنید. همچنین می‌توانید نام یا کد مشاور هر پزشک را جستجو کنید. پس از پایان تماس می‌توانید به پزشک خود امتیاز دهید، یا نظر بگذارید و‌ در صورت تمایل وی را به‌ علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید. در‌ بخش پرسش و پاسخ می‌توانید به‌صورت رایگان و ناشناس سوالات پزشکی خود را مطرح کرده و پاسخ آن‌ها را دریافت کنبد. در بخش گفتگوها می‌توانید به‌صورت خصوصی با پزشک خود زمان‌بندی تماس را هماهنگ کنید یا پس از تماس، جواب آزمایش، تصویری از زخم یا شرح حال بفرستید.

هاسپیتل

 و در بخش خانه، رویدادهای اخیر در هاسپیتل را مشاهده می‌کنید. در پروفایل هر پزشک می‌توانید شماره نظام پزشکی، سابقه‌ی کاری و تحصیلی، مقالات و‌ ویدیوهایی از آن پزشک مشاهده کنید.

 قابلیت‌ها و نقاط قوت برنامه:

  • اجرای وظایف و عملکردها بدون خطا
  • عدم نیاز به اینترنت برای تماس تلفنی با پزشک
  • محتوای قابل استناد و اعتماد پزشکی
  • امکان استفاده از امکانات اپلیکیشن از طریق تلفن ثابت با شماره‌گیری ۹۰۹۹۰۷۳۰۰۰
  • گرافیک زیبا، ساده و کاربردی و تجربه‌ی کاربری راحت برای همه‌ی اقشار
  • امکانات جانبی مفید

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات