اولین تصاویر رسمی از نسل جدید جیپ چروکی

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین تصاویر رسمی از مدل ۲۰۱۹ شاسی‌بلند جیپ چروکی، قبل از نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی منتشر شد.
تبلیغات

همانطور که پیش از این در تصاویر غیر رسمی و جاسوسی مشخص بود، مدل ۲۰۱۹ شاسی‌بلند جیپ چروکی (Cherokee) در نما و چراغ‌های جلو از طراحی جدیدی استفاده می‌کند. با اینکه همه منتظر رونمایی مدل ۲۰۱۹ این شاسی‌بلند در نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی واقع در دیترویت بودیم؛ اما تصاویر رسمی جیپ چروکی جدید، قبل از این رویداد که در تاریخ ۲۶ دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، منتشر شد.

Jeep Cherokee 2019 / جیپ چروکی

در تصاویر منتشرشده، دو نسخه‌ی متفاوت از جیپ چروکی را شاهد هستیم؛ مدل قرمزرنگ با توجه به گیره‌های بکسل در سپر جلو و چراغ‌های مه‌شکن بالای سپر، احتمالاً نسخه‌ی تریل‌‎هاوک (Trailhawk) است. در مقابل، مدل نقره‌ای رنگ در سپرجلو جزئیات اضافه‌ای به همراه ندارد. اگر به تصاویر بیشتر دقت کنیم، به‌ نظر می‌رسد که نسخه‌ی تریل‌هاوک ارتفاع بیشتری دارد که بیانگر قابلیت‌های آف‌رود آن است.

Jeep Cherokee 2019 / جیپ چروکی

به لطف بازطراحی چراغ‌های جلو، مدل ۲۰۱۹ جیپ چروکی ظاهر پخته‌تری پیدا کرده است که حالا به دیگر مدل‌های خانواده‌ی جیپ مانند کامپس (Compass) و گرند چروکی، شباهت بیشتری دارد. تغییرات نمای عقب مدل جدید کمتر جلب توجه می‌کند. به عنوان مثال در چراغ‌های عقب و بخش پایینی آن، یک نوار نارنجی‌رنگ اضافه شده است و سپر عقب جدید هم جزئیات متالیک بیشتری دارد. تغییرات کابین تقریباً در کمترین حالت قرار دارد. نمای کلی طراحی داخلی فرقی نکرده است؛ اما در مدل ۲۰۱۹، تزئینات متالیک بیشتر به‌ کار رفته که حس لوکس بودن آن را بیشتر کرده است.

Jeep Cherokee 2019 / جیپ چروکی

مقامات جیپ فقط به انتشار این تصاویر بسنده کرده‌اند و از تغییرات عملکرد و قوای فنی چروکی جدید اطلاعات زیادی منتشر نشده است؛ البته بر اساس گفته‌ی مدیران این شرکت آمریکایی، مدل جدید چروکی به واسطه‌ی در دسترس بودن قوای محرکه‌ی بهینه‌شده، مصرف سوخت کمتری خواهد داشت؛ احتمالاً پیشرانه‌ی جدیدی برای مدل ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده است. شاید محتمل‌ترین گزینه‌ی موجود، پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربوشارژ ۲ لیتری نسل جدید جیپ رانگلر (Wrangler) باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات