مقایسه قیمت نمایشگاه‌های خودرو با یک اپلیکیشن کاربردی

یک‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
قبلا موتور جست‌وجوی هوشمند ترب را معرفی کرده بودیم. ترب در واقع مینی گوگل ایرانی است با این تفاوت که فقط قیمت را جست‌وجو می‌کند.
تبلیغات

در ترب شما نام محصول را در نوار جست‌وجوی ترب تایپ می‌کنید و ربات جست‌وجوگر ترب قیمت‌ها را از صدها فروشگاه اینترنتی که اعتبارسنجی شده‌اند به ترتیب قیمت مرتب می‌کند. در ترب لیست قیمت بیش از یک میلیون محصول با به‌روز‌رسانی لحظه‌ای وجود دارد. ویژگی جالب دیگر ترب مقایسه قیمت محصولات فابریک با قیمت دست دوم مشابه از سایت‌‌های آگهی مثل شیپور است. بدین ترتیب کاربران ترب هم قیمت محصول نو در فروشگاه‌ها و هم قیمت دست دوم را یکجا می‌بینند.

اگر هم تصمیم به خرید محصولی گرفتید کافی است روی نام فروشنده کلیک کنید تا به وبسایت فروشنده منتقل شوید و مستقیما خرید خود را انجام دهید. به همین سادگی! تصور کنید اگر همین کار را دستی و از بین تعداد محدود فروشگاهی که می‌شناختید انجام می‌دادید، چقدر زمان و انرژی شما را می‌گرفت؟ و در نهایت هم ممکن بود فروشنده با بهترین قیمت را پیدا نکرده باشید.

برای مثال لیست قیمت آیفون ایکس در فروشگاه‌های معتبر در ترب را با هم می‌بینیم:

ترب

طرفداران گوشی‌سامسونگ گلکسی نوت 8 هم که منتظر پایین آمدن قیمت مدل جدید گوشی سامسونگ هستند می‌توانند لیست قیمت سامسونگ گلکسی نوت 8  را از ترب دنبال کنند.

ترب امکان جست‌وجو بر اساس دسته‌بندی محصولات و همچنین براساس برند را نیز می‌دهد. مثلا دسته‌ی لپ‌تاپ یا دسته تلویزیون سامسونگ را با فیلترهای مختلف مثل محبوب‌ترین‌، جدیدترین و کمترین و بیش‌ترین قیمت می‌توانید ببینید.

و اما خبر تازه این که ترب در جدیدترین به‌روزسانی خود وارد بازار خودرو نیز شده است و از این پس می‌‌توانید لیست قیمت خودرو به همراه اطلاعات آدرس و تماس در نمایشگاه‌های سطح تهران و سایر شهرهای کشور ببینید. مزیت ترب نسبت به سایر وبسایت‌های خودرو در این است که برخلاف لیست قیمت‌های پراکنده و دسته‌بندی‌های غیر دقیق، دسته‌بندی و لیست قیمت خودروها در ترب به صورت منظم و یکپارچه نمایش داده می‌شود که جست‌وجو و دسترسی به اطلاعات مورد نیاز را بسیار سریع‌تر می‌کند.

برای مثال در تصویر زیر نمونه‌ی لیست قیمت خودرو دنا پارس را در سایت ترب مشاهده می‌کنید.

ترب

   برای استفاده از ترب می‌توانید اپلیکیشن اندروید یا iOS آن را نیز نصب کنید تا هم از امکانات بیشتر و هم سرعت بیشتر آن‌ها بهره‌مند شوید.

لینک دانلود اپلیکیشن برای اندروید و IOS

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات