هواوی از گوشی Enjoy 7S با تراشه کرین 659 و دوربین دوگانه رونمایی کرد

سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی Enjoy 7S به‌صورت رسمی توسط هواوی رونمایی شد؛ این مدل با صفحه‌نمایش ۵.۶۵ اینچی، از تاریخ ۱ دی‌ماه عرضه می‌شود.
تبلیغات

هواوی در طی سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷، گوشی‏‌های هوشمند زیادی معرفی و عرضه کرده است. پس از رونمایی از میان‌رده آنر ۷ ایکس توسط برند آنر این شرکت، نوبت به هواوی رسیده است تا گوشی جدیدی با قیمت مناسب معرفی کند. مطابق با روندی که این شرکت چینی برای طراحی محصولات اخیر خود در پیش گرفته است، میان‌رده Enjoy 7S هواوی حاشیه‌های نسبتاْ باریکی دارد.

هواوی Enjoys 7S

گوشی Enjoy 7S از تراشه کرین ۶۵۹ استفاده می‌کند؛ فرکانس هسته‌های پردازشی در این پردازنده، به ۲.۳۶ گیگاهرتز می‌رسد و واحد پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP2 رندر محتوای گرافیکی را برعهده دارد. هواوی دو مدل از گوشی میان‌رده جدید خود را معرفی کرده است؛ مدل پایه با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود و در صورت نیاز به حافظه ذخیره‌سازی بیشتر، می‌توانید نسخه دیگر Enjoy 7S را با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید. هر دو مدل از کارت حافظه میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند و امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی تا ۲۵۶ گیگابایت فراهم شده است؛ البته باید توجه داشته باشید که درگاه سیم‌کارت دوم و کارت حافظه مشترک خواهد بود و استفاده همزمان از دو سیم‌کارت و کارت حافظه جانبی میسر نیست.

هواوی Enjoys 7S

با توجه به اینکه Enjoy 7S حاشیه‌های باریکی دارد، شرکت هواوی حسگر اثر انگشت را به پنل پشتی منتقل کرده است. در پنل جلوی گوشی شاهد استفاده از یک صفحه‌نمایش ۵.۶۵ اینچی با پنل IPS LCD هستیم که هواوی آن‌را FullView می‌نامد. نمایشگر میان‌رده جدید هواوی، رزولوشن +Full HD (یا ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) دارد و نسبت تصویر آن ۲ به ۱ است. با وجود اینکه حاشیه‌های نمایشگر باریک شده است، لوگوی هواوی در پنل جلوی گوشی و قاب پشتی دیده می‌شود؛ بااین‌حال دکمه‌های لمسی جای خود را به کلیدهای ناوبری نرم‌افزاری داده‌اند.

هواوی Enjoys 7S

علاوه‌ بر حاشیه‌‏های ‌باریک، دوربین دوگانه باعث می‌شود گوشی Enjoy 7S هواوی از رقبای اندروید خود متمایز باشد. شرکت چینی از ترکیب دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی میان‏‌رده جدیدش استفاده کرده است؛ به کمک سنسور ثانویه، می‌توانید عکس‌هایی با پس‌زمینه مات به ثبت برسانید. فلاش LED در قاب پشتی به کابران کمک خواهد کرد در محیط‌های کم‌نور، عکاسی کنند.‏‌ در جلوی گوشی، خبری از دوربین دوگانه نیست و هواوی به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری سلفی یا برقراری مکالمه‌های تصویری بسنده کرده است.

گوشی Enjoy 7S از الگوریتم صوتی اختصاصی Histen هواوی برای بهبود تجربه صوتی بهره می‌گیرد؛ جک صدا نیز برای این مدل درنظر گرفته شده است. گوشی جدید شرکت چینی، از میکرو یواس‌بی ۲.۰ استفاده می‏‌کند که برای شارژ باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت این مدل کاربرد خواهد داشت. آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو روی Enjoy 7S اجرا می‌شود؛ درحالی‌که آنر 7 ایکس با نسخه‌ی قدیمی‌تر پلت‌فرم موبایل گوگل یعنی اندروید نوقا همراه شده است. 

هواوی Enjoys 7S

گوشی جدید هواوی در رنگ‌های مشکی، آبی، رز طلایی و طلایی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی Enjoys ۷S هواوی، ۱۴۹۹ یوآن (۲۲۶ دلار) و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی، ۱۶۹۹ یوآن (۲۵۶ دلار) قیمت‌گذاری شده است. دریافت سفارش برای این محصول از امروز آغاز شده است اما Enjoy 7S از ۲۲ دسامبر (۱ دی) به فروش می‌رسد.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات