اثر تلقینات هیپنوتیزمی بر ذهن و موفقیت شما در دنیای امروز

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
می گویند ذهن ناخودآگاه انسان ۱۰ برابر نیرومندتر از ذهن خودآگاه او است و همین امر می‌تواند کمک شایانی به موفقیت فرد در زندگی کند...
تبلیغات

امروزه اهمیت ذهن ناخودآگاه یا ضمیر پنهان در موفقیت افراد به‌طور مسلم ثابت شده است و در تمام کشورهای پیشرفته دنیا، روانشناسان برای کار روی ذهن ناخودآگاه افراد با استفاده از هپنوتیزم و روش‌های مشابه به کار گرفته می‌شوند؛ از ورزشکاران حرفه‌ای گرفته تا غول‌های تبلیغاتی همه در پی دستیابی به اسرار ناخودآگاه و استفاده از آن برای رسیدن به موفقیت‌های چشمگیر هستند.

در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و آنلاین شدن همه چیز، روش‌های نوینی هم برای ارائه تلقینات هیپنوتیزمی و برنامه ریزی ذهن بوجود آمده است. از جمله نرم‌افزارها و فایل‌های صوتی که با گوش کردن به آن‌ها فرد می‌تواند خود را هیپنوتیزم کند. از جمله مهم‌ترین این فایلهای صوتی تلقینات پنهان (سابلیمینال) است که هم حوزه درمان روانشناسی و هم تبلیغات بسیار پر کاربرد است. در این نوع تلقینات، فرد تنها به یک موسیقی گوش می‌دهد و تلقینات، زیر آستانه شنوایی او هستند و او قادر به شنیدن آن‌ها نیست؛ اما ناخودآگاهش این تلقینات را می‌شنود و تأثیر می‌گیرد. همچنین با تکنولوژی‌های پیشرفته امواج مغزی انسان در این فایل‌های طوری تقلید می‌شوند که مغز با گوش کردن به آن‌ها به‌سرعت به امواج دلخواه مثلا آلفا می‌رسد و آماده ورود به خلسه هیپنوتیزمی و دریافت تلقینات می‌شود.

متأسفانه کشور ما در این زمینه در چند سال اخیر از تکنولوژی روز دنیا عقب بوده و تنها فایل‌های رایگان انگلیسی در دسترس کاربران ایرانی بوده‌اند که بعضا حاوی تلقینات مخرب هم بوده‌اند و پر واضح است که این فایل‌ها به علت انگلیسی بودن تلقینات، برای پارسی‌زبانان کارایی کافی را هیچ وقت نداشته است. اما راستمرد به ‌عنوان یکی از معتبرترین مراکز ساخت فایل‌های خودهیپنوتیزمی و خودشناسی ایران، امروز مفتخر است اعلام کند که با کمک گرفتن از متخصص هیپنوتراپی، کارشناس ارشد روانشناسی و متخصص ساخت فایل‌های خودهیپنوتیزمی و تهیه سخت‌افزارها و نرم‌افزار ویژه، توانسته به‌روزترین فایل‌های صوتی خودهیپنوتیزمی و مدیتیشن قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی را تولید و به مخاطبان پارسی زبان ارائه کند. همچنین راستمرد این توان را دارد که فایل‌های صوتی سفارشی مختص افراد و دقیقا براساس نیازها و خواست‌های آن‌ها و به اسم خودشان طراحی کند.

با امید به اینکه ارائه چنین خدماتی همراه با برگزاری دوره‌های آنلاین آموزشی و مشاوره آنلاین، کمکی به سلامت روان، موفقیت و پیشرفت روزافزون هموطنان گرامی باشد.

Rastmard.com

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات