با خرید کسپرسکی اورجینال؛ هر هفته طلایی شوید و در قرعه کشی آیفون X شرکت کنید

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ایدکو به‌عنوان توزیع‌کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه طرح ویژه‌ای با عنوان «با کسپرسکی طلایی شوید» را از ۵ آذر تا ۱۰ دی اجرا کرده است.
تبلیغات

در طول مدت این طرح، تمامی خریداران هر هفته در قرعه‌کشی ربع سکه بهار آزادی شرکت داده می‌شوند و در پایان این طرح «با کسپرسکی طلایی شوید» تمام خریداران در قرعه‌کشی دو عدد آیفون X شرکت داده خواهند شد.

تمامی خریداران در این قرعه‌کشی‌ها شرکت داده می‌شوند و همچون گذشته تمامی افرادی که هم‌اکنون نسخۀ اورجینال کسپرسکی را روی دستگاه خود دارند می‌توانند با وارد کردن لایسنس نسخه قبلی از ۳۰ درصد تخفیف در تمدید محصول خود بهره‌مند شوند و به‌علاوه در قرعه‌کشی شرکت داده شوند.

جهت ورود به این طرح، اینجا کلیک کنید

اگر از کاربران فعال در فضای مجازی هستید و از شبکه‌های اجتماعی و ... استفاده می‌کنید، وجود یک آنتی ویروس اورجینال قابل اطمینان، ضروری به نظر می‌رسد. با استفاده از محصولات کسپرسکی، رایانه شخصی و تلفن همراه شما در مقابل نفوذ ویروس‌ها و هکرها ایمن می‌شود و می‌توانید بدون ترس از نفوذ دیگران به اطلاعات شخصی و تصاویر شما، به وبگردی و انجام کارهای روزمره‌تان بپردازید. اکنون جشنوارۀ کسپرسکی، فرصت مناسبی است تا بتوانید ضمن بهره‌مندی از شانس برنده شدن سکه طلا و آیفون X امنیت خود را افزایش دهید.

شرکت ایدکو به‌عنوان توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی، با تولید ویدیوهای آموزشی، برخی خطراتی را که در هر لحظه کاربران اینترنت را تهدید می‌کند اطلاع‌رسانی و آموزش می‌دهد، در همین ارتباط توصیه می شود، ویدیوی زیر را که پیرامون خطرات وای فای عمومی است، مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات