بوسترلند، نوآوری در خرید آنلاین

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بوسترلند با ورود به عرصه سایت‌های خرید آنلاین، از نوآوری‌های جدیدی در این زمینه رونمایی کرده است.
تبلیغات

قرار بود سایت‌های خرید آنلاین روی کار بیایند تا خرید کردن را آسان کنند. اما این روزها اوضاع طوری است که باید علاوه بر قیمت، خیلی عوامل دیگر مثل اعتبار سایت، زمان تحویل، اعتماد به اورجینال بودن کالا و ... را هم در نظر داشت، تا سایت خرید آنلاین مناسب را پیدا کرد. با در نظر داشتن تمام ملاک‌ها، چندین سایت می‌توانند گزینه نهایی خرید آنلاین باشند. به همین خاطر می‌توان این‌گونه تلقی کرد که تمامی این موارد جزو لازمه‌های هر سایت خرید آنلاین معتبری است، ولی کافی نیست.

 بوسترلند، نوآور

اما در بوسترلند booster.land اوضاع جور دیگری است. علاوه بر تمامی مواردی که هر سایت خرید آنلاینی باید داشته باشد، بوسترلند نوآوری‌های جدیدی را وارد رقابت سایت‌های خرید آنلاین (Marketplace) کرده است.

یکی از این نوآوری‌ها، امکان کسب درآمد کاربران در بوسترلند است. وقتی که برای خرید کالایی در این سایت اقدام می‌کنید، متوجه می‌شوید که عکس پروفایل بعضی از کاربران در کنار هر یک از محصولات وجود دارد. بوسترلند این کاربران را «بوستر» خطاب می‌کند. بوسترها صفحه شخصی خود را در بوسترلند دارند و قادرند هر کالایی را که تمایل دارند در این صفحه قرارداده و با معرفی کالاها به دیگران، سهم خود را از سود فروش محصول دریافت کنند.  جالب‌تر این‌جاست که بوستر شدن در بوسترلند ساده‌ترین روش ممکن را دارد. با همان ثبت‌نام معمولی که در سایت داشتید می‌توانید بوستر باشید و کافی است کالاهای مد نظرتان را لایک کنید تا به صفحه شخصی شما اضافه شود. در دنیا این سیستم کسب درآمد با نام «همکاری در فروش» یا «Affiliate Marketing» شناخته می‌شود.

همچنین به زودی ابزارهایی در اختیار ناشران و صاحبان وب‌سایت، بلاگ و کانال‌های اجتماعی قرار خواهد گرفت که از این طریق اقدام به کسب درآمد کنند.

توضیح بیشتر «کسب درآمد در بوسترلند» را اینجا بخوانید.

 یک تخفیف «جیب به جیب»

بوسترلند

همچنین روی بعضی از کالاها گزینه جالب دیگری به اسم «تخفیف جیب به جیب» وجود دارد. ماجرای جالب این تخفیف از این قرار است که بعد از خرید کالا، خریدار قادر است به راحتی شبکه‌های اجتماعی خود، از قبیل تلگرام و اینستاگرام را به حساب کاربری بوسترلندی‌اش متصل کند. بعد از اتصال شبکه‌ها و انتشار مطلبی درباره خرید خود، تا ۸۰٪ مبلغ خرید به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد. دلیل «جیب به جیب» واضح است. بوسترلند حاضر است هزینه تبلیغی که خریدار برای او انجام می‌دهد را شفاف و روشن به حسابش بازگرداند.

 نخری، می‌خرن!

بوسترلند

از ۲۵ آذر کمپین جالبی با عنوان «نخری، می‌خرن!» در بوسترلند شروع به فعالیت خواهد کرد که ۳۰۰ میلیون تومان تخفیف را یکباره در اختیار کاربران قرار خواهد داد و هر کاربر به هر میزان می‌تواند از این تخفیف استفاده کند.

از اینجا می‌توانید وارد این کمپین شوید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات