اپلیکیشن Coinbase دو برابر اینستاگرام دانلود شد

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
قیمت بیت‌کوین در یک ماه گذشته افزایش سرسام‌آوری داشت و همین مسئله موجب شد بسیاری مشتاق شوند بخت خود را در این رقابت بیازمایند.
تبلیغات

بسیاری از این سرمایه‌گذاران تازه‌وارد از اپلیکیشن Coinbase استفاده می‌کنند که ابزاری ساده و کاربردی برای خرید و فروش بیت کوین است. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران قادر خواهند بود در ازای پرداخت پول نقد (به ویژه دلار) بیت کوین بخرند.

اپ Coinbase به‌سرعت محبوب شد و توانست در اپ استور آمریکا به جایگاه شماره یک برسد؛ هرچند در زمان نگارش این خبر به رتبه هشتم سقوط کرده است.

با این وجود اطلاعات جدیدی توسط شرکت آنالیز نرم‌افزاری Sensor Tower منتشر شده است که آمار خیره‌کننده‌ای را نشان می‌دهد.

هفته گذشته (از ۵ دسامبر تا ۱۲ دسامبر) که بیت کوین در صدر اخبار بود، Coinbase حدود ۷۰۰ هزار بار توسط کاربران آیفون و آیپد دانلود و نصب شد.

تعداد دانلود اپلیکیشن Coinbase

این عدد تقریبا دو برابر دانلود‌ اپلیکیشن اسنپ‌چت و اینستاگرام است. ناگفته نماند که این اطلاعات مربوط به بازه زمانی ۵ تا ۱۲ دسامبر است؛ یعنی تا سه شنبه هفته قبل. بررسی همین آمار در روز جمعه نشان داد که تعداد دانلود‌ CoinBase دوباره به رقمی پایین‌تر از اینستاگرام رسیده است.

هرچند اینستاگرام و اسنپ‌چت دوباره پیش افتاده‌اند؛ اما همین پیشتازی یک هفته‌ای Coinbase برای اپلیکیشنی که تا یک ماه قبل رتبه ۳۰۰ را در اپ استور آمریکا داشت، خیره‌کننده است.

پیش‌بینی می‌شود اگر قیمت بیت‌کوین باز هم روند صعودی داشته باشد، تعداد دانلود‌های اپلیکیشن Coinbase نیز رشد کند.

در نمودار زیر می‌توانید رابطه رشد قیمت بیت‌کوین با تعداد دانلود‌های اپلیکیشن Coinbase را مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات