فاکسکان بالاترین میزان درآمد را در تاریخ شرکت به ثبت رساند

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس جدیدترین اخبار منتشرشده، فاکسکان موفق به ثبت رکورد جدیدی در میزان درآمد شده که بالاترین رقم موجود در تاریخ این شرکت است.
تبلیغات

شرکت فاکسکان که به‌عنوان تأمین‌کننده قطعات شرکت اپل شناخته می‌شود، در جدیدترین اخبار منتشرشده، رکورد جدیدی از میزان درآمد را در تاریخ این شرکت ثبت کرده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.

بر اساس این گزارش خبری که به‌تازگی منتشر شده، درآمد شرکت فاکسکان در ماه نوامبر به رقمی بیش از ۱۸ میلیارد دلار رسیده است که در مقایسه با درآمد حاصله در ماه جولای، رشدی ۱۷ درصدی نشان می‌دهد و نسبت به سال قبل، رشدی ۱۸ درصدی به همراه داشته است.

افزایش میزان تقاضا برای گوشی‌های هوشمند شرکت اپل و بازده مناسب تولید، منجر به رشد قابل توجه درآمد کلی این شرکت شده است. بسیاری از کارشناسان نیز نسبت به وضعیت درآمد این شرکت در ماه‌های آینده خوش‌بین هستند و انتظار می‌رود که درآمد کلی این شرکت در ماه دسامبر نیز به همین شکل، رقم بسیار بالایی باشد.

نظر شما کاربران زومیت در این باره چیست؟ به نظر شما درآمد این شرکت در ماه‌های آتی روندی رو به رشد تجربه خواهد کرد یا این شرکت در کسب درآمدی فراتر از رقم موجود عاجز خواهد ماند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات