مدل دو سیم کارت گلکسی اس 9 سامسونگ عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ قصد دارد از مدل دو سیم کارت گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس رونمایی کند. این شرکت در نمایشگاه MWC 2018 از پرچم‌داران سری اس خود رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

خبر منتشرشده از وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین حاکی از آن است که شرکت سامسونگ، نسخه دو سیم کارت گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را نیز عرضه خواهد کرد. این دو موبایل با شماره مدل‌های SM-G9600 و SM-G9650 مشخص شده‌اند که هر دو از دو سیم کارت پشتیبانی خواهند کرد. هنوز مشخص نیست که نسخه‌های تک سیم‌کارت در این کشور عرضه خواهد شد یا خیر. فهرست دیگری از FCC نشان می‌دهد که نسخه دو سیم کارت گلکسی اس 9 با شماره مدل SM-G9608/DS در بازار تایوان به فروش خواهد رسید.

سامسونگ معمولا نسخه دو سیم‌کارت پرچم‌داران اندروید خود را عرضه می‌کند که البته تنها به برخی از بازارهای آسیایی و اروپایی محدود می‌شوند. بعید به نظر می‌رسد که گلکسی اس 9 از این قاعده مستثنا باشد. گفته می‌شود که قیمت نسخه دو سیم‌کارته‌ی این پرچم‌دار با نسخه تک سیم‌کارت آن یکسان خواهد بود. در گزارش این آژانس مشخص شد که گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از Dual-VoLTE پشتیبانی خواهند کرد؛ بنابراین کاربران این موبایل‌ها می‌توانند با هر دو سیم کارت خود تماس HD برقرار کنند. ازآنجایی‌که مدل دو سیمکارته در چین عرضه می‌شود، می‌توان انتظار داشت که به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز شود؛ تراشه‌ای که به گفته‌ی کوالکام، از قابلیت‌های Dual-VoLTE پشتیبانی می‌کند. هنوز مشخص نیست مدل‌هایی که به تراشه اکسینوس 9810 سامسونگ مجهز می‌شوند، با چنین عملکردی همراه خواهند بود یا خیر.

گزارش‌های منتشرشده در اینترنت حاکی از آن هستند که گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در مقایسه با نسل قبلی خود با آپگریدهای زیادی ارائه می‌شوند. طراحی بدون حاشیه با صفحه نمایش اینفینیتی، یکی از مشخصه‌های اصلی پرچم‌داران بعدی سامسونگ خواهد بود. گفته می‌شود گلکسی اس 9 از رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت برخوردار می‌شود. گلکسی اس 9 نیز احتمالا با رم ۶ و حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد. سامسونگ به‌تازگی تولید تراشه حافظه‌ی رده بالای خود را آغاز کرده است. هر دو دستگاه با نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتر و اندروید اوریو و رابط کاربری Samsung Experience همراه می‌شوند. انتظار می‌رود این غول کره‌ای در نمایشگاه MWC 2018 از گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات