آسیاتک تعرفه اینترنت غیر حجمی خود را اعلام کرد

جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آسیاتک تعرفه اینترنت غیر حجمی خود را بر اساس مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد.
تبلیغات

تغییرات تعرفه‌ای اینترنت غیر حجمی آسیاتک از روز شنبه مورخ ۱۱ آذرماه ۹۶ در سامانه امور مشترکان آسیاتک در دسترس کاربران خواهد بود.

بنا بر مصوبه، در سقف مصرف منصفانه، ترافیک داخلی نصف ترافیک بین‌الملل محاسبه خواهد شد. به این ترتیب اگر کاربری صرفا از اینترنت استفاده کند و سقف سرویس ۱۶ مگابیت، ۱۵۰ گیگ و اگر صرفا از ترافیک داخلی استفاده کند؛ سقف مصرف وی همان ۳۰۰ گیگ خواهد بود. در صورت مصرف مرکب هم مطابق همین فرمول عمل خواهد شد.

درصورت خرید سرویس‌های شش‌ماهه و یک‌ساله ، تخفیفی معادل ۵ و ۱۰ درصد ارائه خواهد شد.

بر اساس گزارش آسیاتک، سرعت سرویس‌ها بر اساس سرعت مشخص‌‍شده، ثابت و با گارانتی ۹۵ درصد قابلیت استفاده مطابق مصوبه ۲۶۶ تنظیم مقررات است.

سرعت

سطح FUP

یک ماهه (ریال)

سه ماهه (ریال)

شش ماهه (ریال)

۱۲ ماهه (ریال)

512kb

۲۰

۱۲۵٬۰۰۰

۳۷۵٬۰۰۰

۷۱۲٬۵۰۰

۱٬۳۵۰٬۰۰۰

1Mb

۳۰

۲۰۰٬۰۰۰

۶۰۰٬۰۰۰

۱٬۱۴۰٬۰۰۰

۲٬۱۶۰٬۰۰۰

2Mb

۵۰

۲۵۰٬۰۰۰

۷۵۰٬۰۰۰

۱٬۴۲۵٬۰۰۰

۲٬۷۰۰٬۰۰۰

4Mb

۱۰۰

۴۰۰٬۰۰۰

۱٬۲۰۰٬۰۰۰

۲٬۲۸۰٬۰۰۰

۴٬۳۲۰٬۰۰۰

8Mb

۱۵۰

۵۰۰٬۰۰۰

۱٬۵۰۰٬۰۰۰

۲٬۸۵۰٬۰۰۰

۵٬۴۰۰٬۰۰۰

16Mb

۳۰۰

۸۰۰٬۰۰۰

۲٬۴۰۰٬۰۰۰

۴٬۵۶۰٬۰۰۰

۸٬۶۴۰٬۰۰۰

منظور از آستانه مصرف منصفانه، حداکثر میزان تبادل ترافیک مجاز در یک دوره از سرویس (با حداکثر سرعت ممکن) است. پس از رسیدن به آستانه مصرف منصفانه، سرعت سرویس‌ به حد قانونی مندرج در مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات تغییر می‌کند و مشتریان می‌توانند با خرید حجم اضافه با سرعت قبلی یا خرید سرویس جدید، با سرعت مورد نظر استفاده کنند.

در این گزارش همچنین آمده است مبلغ مالیات ارزش افزوده مطابق با قانون برنامه پنجم توسعه کشور به سرویس‌ها اضافه خواهد شد.

خرید ترافیک اضافه، مطابق مصوبه ۲۶۶ با انتخاب بسته‌های ترافیکی امکان‌پذیر است و منظور از ترافیک هر دوره، مجموع ترافیک دریافتی و ارسالی در آن دوره است.

بر اساس گزارش آسیا‌تک، در سرویس‌های ذکرشده، قابلیت انتقال ترافیک (‌آستانه مصرف منصفانه= FUP) از یک ماه به ماه بعد وجود دارد و با در نظر گرفتن منافع مشترکانFUP، کل دوره خرید به‌صورت یکجا به مشترک اختصاص داده خواهد شد و در هر زمان از دوره سرویس پس از اتمام حجم تجمیعی، FUP اجرا خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات