بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته اول آذر 1396

جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مطالعه 7 دقیقه
در اولین هفته از آذر، چند بازی اندروید و آیفون مانند Football Manager 2018 در سبک‌های ورزشی و بازی World War 2: Syndicate TD در سبک دفاع از قلعه و پلتفرمر معرفی خواهیم کرد.
تبلیغات

در اولین هفته از آخرین ماه پاییز ۹۶، بازی‌های اندروید و آیفون مختلفی را در زومجی معرفی کردیم؛ از بازی Football Manager 2018، جدید‌ترین نسخه از شبیه‌ساز مربیگری کمپانی سگا گرفته تا بازی Puzzle Fighter، اثر مبارزه‌ای جدید کپکام که ایده بسیار جالبی دارد و تلفیقی از دو سبک کاملا متفاوت است. این هفته همچنین شاهد انتشار بازی Naruto x Boruto Ninja Voltage نیز بودیم که اثری شدیدا جذاب برای طرفداران انیمه ناروتو به شمار می‌رود و این افراد نباید تجربه بازی را از دست بدهند.

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه به معرفی بازی‌های مختلف اندروید و iOS می‌پردازد که می‌توانید با مراجعه به بخش بازی موبایل زومجی به لینک دانلود بازی و همینطور معرفی آنها دسترسی پیدا کنید. از سوی دیگر زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که شامل بهترین‌های هر یک از پلتفرم‌ها می‌شود.

World War 2: Syndicate TD

World War 2: Syndicate TD

جنگ جهانی دوره‌ای است که تا به امروز بازی‌ها و فیلم‌های زیادی بر اساس آن ساخته شده است. اما در مقاله بهترین بازی‌های موبایل هفته سراغ یک اثر جنگ جهانی دوم رفته‌ایم که حس و حال متفاوت و جالبی دارد. بازی World War 2: Syndicate TD اثری در سبک دفاع از قلعه است که اخیرا برای اندروید و آیفون منتشر شده و مانند بازی‌های این سبک، در آن باید با چینش درست نیرو‌هایتان مانع از رسیدن دشمن به هدف شوید و نیرو‌های دشمن را از بین ببرید. اما با اینکه World War 2: Syndicate TD یک اثر دفاع از قلعه است، المان‌هایی از سبک کارتی نیز در آن دیده می‌شود و شما پیش از هر نبرد می‌توانید با انتخاب کارت‌های مناسب، چینش نیرو‌هایتان را تنظیم کنید. از طرف دیگر در بازی شاهد تنوع بالایی از نیرو‌ها هستیم که ارتقا آن‌ها نقش بسیار مهمی در موفقیت یا شکست شما دارد و برای ارتقا نیرو‌ها، باید دو کارت یکسان را باهم ترکیب کنید تا سطح آن نیرو ارتقا پیدا کند.

درست است که به سبب رایگان بودن بازی World War 2: Syndicate TD خرید‌های درون برنامه‌ای و تبلیغات نقش مهمی در آن ایفا می‌کنند، اما بازی را بدون استفاده از این موارد هم می‌توان تجربه کرد و از آن لذت برد. پس اگر به بازی‌های سبک دفاع از قلعه علاقه دارید، World War 2: Syndicate TD اثری با حس و حال جنگ جهانی دوم است که نباید تجربه آن را از دست بدهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون World War 2: Syndicate TD

پلی‌استور اپ‌استور

بازی Naruto x Boruto Ninja Voltage

Naruto x Boruto Ninja Voltage

اگر از جمله طرفداران انیمه باشید، قطعا با سری ناروتو آشنا هستید که جزو محبوب‌ترین و طولانی‌ترین انیمیشن‌های ژاپنی به شمار می‌رود. تا به امروز بازی‌های ویدیویی زیادی بر اساس این سری ساخته شده‌اند که جدید‌ترین آن‌ها، یک بازی اندروید و آیفون با نام Naruto x Boruto Ninja Voltage است. پیش از این هم شاهد بازی موبایل از این سری مثل Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Blazing بودیم، اما Naruto x Boruto Ninja Voltage حس و حالی متفاوت در مقایسه با بازی مذکور دارد.

در حالی که در بازی موبایل قبلی ناروتو شاهد سیستم مبارزات نوبتی بودیم، در Naruto x Boruto Ninja Voltage مبارزه‌ها به صورت همزمان صورت می‌گیرند و این اصلی‌ترین المان در گیم‌پلی این بازی است. در این بازی شما باید تیم چهارنفره خود را از بین شخصیت‌های این سری انتخاب کنید و وارد بازی شوید. سپس می‌توانید آزادانه در محیط گشت و گذار کنید و دشمنانی را که سر راه‌تان قرار می‌گیرند، از بین ببرید. برای مبارزه در بازی کلید‌های مختلفی تعبیه شده‌اند که هریک وظیفه خاصی دارند و از ضربات عادی گرفته تا ضربات ویژه را با آن‌ها می‌توانید وارد کنید. از طرف دیگر، به مرور زمان با آزاد کردن کارت‌های مختلف، می‌توانید شخصیت‌های دیگری را نیز آزاد کرده و به تیم‌تان اضافه کنید. در مجموع اگر به انیمه ناروتو علاقه داشته باشید، قطعا از تجربه بازی Naruto x Boruto Ninja Voltage لذت زیادی خواهید برد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Naruto x Boruto Ninja Voltage

پلی‌استور اپ‌استور

بازی Football Manager 2018

Football Manager 2018

در چند وقت اخیر شاهد انتشار بازی‌های فوتبال متنوعی روی موبایل بودیم و طرفداران این ورزش می‌توانند از آثاری مثل PES 2018 یا FIFA لذت ببرند. با این حال یکی از جذاب‌ترین و در عین حال پیچیده‌ترین بازی‌های فوتبالی اخیر، Football Manager 2018 است که با قیمت ۹ دلار برای اندروید و آیفون منتشر شده است. به‌علاوه نسخه‌ای از این بازی مخصوص تبلت‌ها با نام Football Manager Touch 2018 نیز منتشر شده که قیمت بالاتر و ویژگی‌های بیش‌تری دارد. البته تصور نکنید که این به‌معنی ناقص بودن بازی Football Manager 2018 است و برعکس این بازی هر آنچه را که از یک شبیه‌ساز مربیگری انتظار دارید، شامل می‌شود. در ابتدای بازی می‌توانید تیم خودتان را از بین تیم‌های معتبر دنیا انتخاب کنید که البته با وجود درست بودن اسامی تیم‌ها، اسامی بازیکن‌ها واقعی نیست. پس از آن می‌توانید کاملا حس و حال یک مربی فوتبال بودن را درک کنید و باید مسائل مختلفی را در تیم‌تان مدیریت کنید.

امکان انتخاب چینش تیم از بین گزینه‌های مختلف و مواردی مثل امکان خرید و فروش بازیکنان و شرکت در لیگ و تورنمنت‌های مختلف، Football Manager 2018 را به تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش تبدیل کرده‌اند و اگر نسخه‌های پیشین این سری را بازی کرده و مشکلی با پیچیدگی این بازی فوتبال نداشته باشید، قطعا از Football Manager 2018 لذت زیادی خواهید برد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Football Manager 2018

پلی‌استور اپ‌استور

بازی Puzzle Fighter

Puzzle Fighter

در دنیای بازی‌های ویدیویی، گاهی شاهد ترکیب سبک‌های جالبی هستیم که برخی مواقع نتیجه مثبتی در پی داشته و گاهی هم به آثاری ناامید‌کننده منجر می‌شوند. اما یکی از جالب‌ترین ترکیب سبک‌های اخیر مربوط به بازی Puzzle Fighter، محصول کمپانی کپکام است که در آن شاهد ترکیب بازی Tetris با یک بازی مبارزه‌ای هستیم! نتیجه به اثری بدل شده که در آن برای اینکه بتوانید کمبو‌های بهتری اجرا کنید و به حریف آسیب بزنید، باید استعداد خودتان را در بازی تتریس نشان دهید و با چینش درست خانه‌ها کسب امتیاز کنید و از آن طرف به حریف ضربه بزنید. از آنجایی که Puzzle Fighter متعلق به کمپانی کپکام است، شاهد شخصیت‌های مشهور بازی‌های این کمپانی در بازی هستیم؛ شخصیت‌هایی از ریو سری استریت فایتر گرفته تا دانته از سری Devil May Cry.

Puzzle Fighter یک بازی رایگان است که تا حدودی هم می‌توان وابسته بودن آن به خرید‌های درون برنامه‌ای را حس کرد. با این حال می‌توان حتی بدون خرج کردن پول هم لذت زیادی از بازی برد. به‌علاوه ارتقای شخصیت‌ها امری مهم در بازی است و باید سعی کنید شخصیت‌هایتان را ارتقا دهید تا قابلیت‌های قدرتمند‌تر آن‌ها آزاد شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Puzzle Fighter

پلی‌استور اپ‌استور

بازی Super Powerboy

Super Powerboy

با اینکه این روز‌ها گوشی‌های هوشمند از حیث قدرت سخت‌افزاری سطح بسیار بالایی داشته و امکان اجرای بازی‌هایی با گرافیک بالا را دارند، اما هنوز هم کنترل‌های لمسی این گوشی‌ها در مقایسه با مثلا کنترلر‌های کنسول یا پی‌سی، محدود است و به همین دلیل هم بازی‌هایی که نیاز به کلید‌های زیادی دارند، خیلی روی این پلتفرم موفق ظاهر نمی‌شوند. از این رو برخی توسعه‌دهندگان با خودکار کردن یک سری ویژگی‌های بازی، تعداد کلید‌ها را به حداقل می‌رساند و این مساله‌ای است که در بازی Super Powerboy هم شاهد آن هستیم. در این بازی پلتفرمر، گیمر نیازی به حرکت دادن کاراکتر ندارد و شخصیت اصلی بازی به صورت خودکار حرکت می‌کند و وظیفه شما، کنترل مواردی دیگر مثل پرش است.

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که موجودات فضایی به زمین حمله کرده‌اند و حال شما در نقش یک پسربچه با قدرت‌های ابرقهرمانی، باید مانع از تصرف زمین توسط آن‌ها شوید. وجود ۴۵ مرحله در پنج محیط مختلف تنوع خیلی خوبی به Super Powerboy بخشیده و با اثری رو‌به‌رو هستیم که هرگز خسته‌کننده یا حوصله‌سربر نمی‌شود. پس اگر به دنبال یک بازی پلتفرمر خوش‌ساخت هستید که از قضا گرافیک بسیار خوبی هم داشته باشد، نباید تجربه Super Powerboy را از دست بدهید.

دانلود بازی آیفون Super Powerboy

 اپ‌استور

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات