مدیرعامل جدید سایپا: خودروی بی‌کیفیت وارد بازار نخواهیم کرد

جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا از تلاش تمام واحد‌های این شرکت در جهت افزایش سطح کیفی خودروهای سایپا خبر داد.
تبلیغات

مهندس محسن جهرودی، مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا در حاشیه‌ی ششمین همایش کیفی محصولات این شرکت اعلام کرد که سایپا برای عرضه‌ی خودروهای جدید، کیفیت را فدای زمان و کمیت نخواهد کرد. وی در این‌ باره گفت:

نمی‌توانیم محصولاتمان را تحت فشار برای عرضه‌ی زودهنگام بدون انجام آزمایش‌های مهم طراحی، کیفی و ایمنی به سبد محصولات خود بیفزاییم و آن‌ها را به فروش برسانیم. نباید اجازه داد کیفیت محصولات سایپا در زمان تولید از بین برود و در این زمینه تمام امکانات خودمان را برای رعایت تمام بخش‌های مربوط به کیفیت خودرو به کار خواهیم گرفت.

جهرودی که به‌تازگی با تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت و البته تأیید هیئت مدیره‌ی این شرکت به سمت مدیرعاملی سایپا رسیده است؛ از نقش پررنگ و مهم قطعه‌سازان داخلی در بحث کیفی خودروهای این شرکت گفت و اظهار داشت:

در بحث کیفیت خودروها، مهمترین نقش را قطعات و به تبع آن قطعه‌سازان داخلی بازی می‌کنند. لذا برای افزایش سطح کیفی خودروها باید نظارت به‌مراتب شدیدتری در بحث کیفیت قطعات تولیدی و مصرفی در خودروهای گروه سایپا صورت پذیرد تا بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات ممکن وارد سایت‌های تولیدی ما شود.

مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا از خدمات پس از فروش به‌عنوان یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های مرتبط با افزایش سطح کیفی خودروهای در اختیار مشتریان نام برد و توجه هرچه بیشتر به این بخش را از مهم‌ترین استراتژی‌های خود برای آینده سایپا اعلام کرد.

وی در پایان از تلاش همه‌جانبه تمام نیروهای شرکت سایپا برای ساخت محصولاتی باکیفیت در راستای جلب رضایت مشتریان و ذی‌نفعان گفت و ابراز امیدواری کرد با همت تمام بخش‌های گروه خودروسازی سایپا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این امر محقق شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات