رونمایی ایسوس از سری ذنفون 4 در ایران

سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 5 دقیقه
شب گذشته ایسوس طی رویدادی در هتل اسکان، از سری گوشی‌های ذنفون ۴ در ایران رونمایی کرد.
تبلیغات

ایسوس در خلال کنفرانس خبری خود در هتل اسکان تهران، از نسل چهارم تلفن های هوشمند خود به‌صورت رسمی در تهران رونمایی کرد. در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، نسل جدید گوشی‌های ایسوس با نام‌های ذنفون ۴، ذنفون ۴ مکس و ذنفون ۴ سلفی پرو به‌طور رسمی رونمایی شدند.

در ابتدای مراسم محی‌الدین قادرخسرو، مدیر منطقه‌ای ایسوس، به تشریح فلسفه و شعار «We Love Photo&Energy» سری ذنفون 4 پرداخت و در ادامه به اهمیت دوربین و جایگاه قابلیت‌های عکاسی گوشی‌های هوشمند در دنیای موبایل پرداخت. وی افزود:

ایسوس در طراحی محصولات خود به نیازهای بازار گوش می‌دهد .علاقه‌مندی کاربران به عکاسی و گرفتن عکس سلفی و همچنین داشتن باطری با طول عمر بالا برای رفع نیازهای مورد نظر، ایسوس را به تولید محصولات سری ذنفون 4 سوق داده است.
مراسم ایسوس ذنغون 4

آرون تای، مدیر توسعه بازار موبایل ایران در شرکت ایسوس، با اشاره به این موضوع که ایران اولین بازار ذنفون ۴ در خاورمیانه خواهد بود، اظهار داشت:

یکی از بارزترین مشخصه های سری ذنفون 4 داشتن دوربین‌های دوگانه برای عکاسی است که به واسطه‌ی لنز عریض ۱۲۰ درجه‌ی آن‌ها، تجربه‌ی متفاوتی از عکاسی برای کاربران رقم خواهد زد.

ایسوس در تمامی مدل‌های سری ذنفون ۴ از موتور پردازش تصویر سوپر پیکسل انحصاری این شرکت استفاده کرده است. به واسطه‌ی این تکنولوژی امکان ثبت تصاویر باکیفیت‌تر در شرایط نوری تاریک نیز در دسترس خواهد بود.

دنفون 4 مکس / zenfone 4 max

ذنفون ۴ مکس (Zenfone 4 Max) به‌عنوان تمرکز ایسوس در بازار ایران خواهد بود. این گوشی از پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۴۳۰ بهره‌مند است و در مدل‌هایی با ۱۶، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن HD بهره می‌برد. اما نقطه‌ی قوت ذنفون ۴ مکس، باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که به لطف پردازنده‌ و نمایشگر کم‌مصرف، قادر به روشن بودن به مدت ۴۶ ساعت در حالت آماده‌به‌کار خواهد بود. باتری حجیم ذنفون ۴ مکس امکان استفاده از آن به‌عنوان پاوربانک و شارژ سایر گوشی‌های هوشمند را نیز فراهم کرده است.

دنفون 4 مکس / zenfone 4 max

البته یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه ذنفون ۴ مکس، دوربین دوگانه‌ی آن است. ایسوس از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی برای دوربین استفاده کرده که یکی از آن‌ها از لنز با زاویه‌ی دید عریض ۲۴۰ درجه‌ای بهره می‌برد. در بخش سلفی نیز سنسور ۸ مگاپیکسلی دوربین با لنز عریض با زاویه‌ی دید ۱۴۰ درجه همراه شده است.

یکی دیگر از محصولاتی که در رویداد شب گذشته‌ی ایسوس رونمایی شد، ذنفون 4 سلفی پرو است. با به‌کارگیری سنسور ۲۴ مگاپیکسلی در دوربین جلوی این گوشی، ذنفون ۴ سلفی گزینه‌ای جذاب برای عاشقان تصاویر سلفی خواهد بود. مشخصه‌های سخت‌افزاری این محصول تشابه بسیار زیادی به ذنفون ۴ مکس دارد.

دنفون 4 سلفی پرو / zenfone 4 selfie pro
دنفون 4 سلفی پرو / zenfone 4 selfie pro

آخرین محصولی که در این مراسم رونمایی شد، ذنفون ۴ بود که می‌توان آن را میان‌رده‌ی قابلی دانست. تمرکز ایسوس در این محصول طراحی زیبا و جذاب‌ بوده است. ذنفون ۴ مانند هم‌رده‌های خود، دارای دوربین دوگانه با زاویه دید وسیع‌تر است. این محصول از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۰ استفاده می‌کند که با توجه به رم ۴ گیگابایتی، به محصولی با توان مناسب تبدیل شده است. 

دنفون 4 / zenfone 4
دنفون 4 / zenfone 4
دنفون 4 / zenfone 4

سلطانی، مدیرعامل شرکت ویستا، واردکننده محصولات ایسوس در ایران در پایان این مراسم و در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص طرح رجیستری تلفن‌های همراه، اعلام کرد که ایسوس از طرح در ایران حمایت می‌کند و هیچ مشکلی از این بابت برای کاربران وجود نخواهد داشت.

مشخصات فنی

ایسوس ذنفون 4

ایسوس ذنفون 4 مکس

ایسوس ذنفون 4 سلفی پرو

نمایشگر

۵.۵ اینچ، ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، پوشش گوریلا گلس ۳

۵.۵ اینچ، ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، پوشش گوریلا گلس ۳

۵.۵ اینچ، آمولد، ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، پوشش گوریلا گلس ۵

پردازنده

اسنپدراگون ۶۳۰، آدرنو ۵۰۸

اسنپدراگون ۴۳۰، آدرنو ۵۰۵

اسنپدراگون ۶۲۵، آدرنو ۵۰۶

حافظه‌ی رم

۴ گیگابایت

۴ گیگابایت

۳ / ۴ گیگابایت

حافظه‌ی ذخیره‌سازی

۶۴ گیگابایت، قابل افزایش با کارت میکرو اس‌دی

۳۲/۶۴ گیگابایت، قابل افزایش با کارت میکرو اس‌دی

۶۴ گیگابایت، قابل افزایش با کارت میکرو اس‌دی

دوربین

دوگانه با دو سنسور ۱۲ و ۸مگاپیکسلی، لرزشگیر اپتیکال، F/1.8، اندازه‌ی سنسور ۱/۲.۵۵ اینچ

دوگانه با سنسور‌های ۱۳ مگاپیکسلی،  F/2.0

۱۶ مگاپیکسل، لرزشگیر دیجیتال، فوکوس فازی، فلاش دوگانه

دوربین سلفی

۸ مگاپیکسل، f/2.0 و لنز ۲۴ میلی‌متری

۸ مگاپیکسل و f/2.2

دوگانه با سنسورهای ۱۲ (f/1.8، لنز ۲۵ میلی‌متری و سنسور ۱/۲.۵۵ اینچی) و ۸ مگاپیکسلی (لنز ۱۲ میلی‌متری)، فلاش ال‌ای‌دی

سیستم عامل

اندروید ۷.۱.۱ 

اندروید ۷.۰

اندروید ۷.۰

باتری

۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت

۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

وزن

۱۶۵ گرم

۱۸۱ گرم

۱۴۷ گرم

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات