وان‌ پلاس 5T بیست و پنجم آبان معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت وان‌پلاس با انتشار یک تیزر رسمی، تأیید کرد که گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس 5T در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۵ آبان) معرفی می‌شود.
تبلیغات

مدتی پس از اتمام موجودی گوشی وان‌پلاس ۵ در بازار، شایعه و گمانه‌زنی در مورد پرچم‌دار بعدی سازنده چینی شدت گرفت. در ابتدا، رئیس وان‌پلاس اعلام کرد که تقاضای بیش از حد باعث شده است موجودی وان‌پلاس ۵ به سرعت به پایان برسد، اما در نهایت مشخص شد که تمایل نداشتن شرکت وان‌پلاس برای عرضه‌ی مجدد گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود به بازار دلیل دیگری دارد.

ظاهرا وان‌پلاس قصد دارد گوشی 5T را به‌زودی معرفی کند و به همین جهت، آماده می‌شود تا پرچم‌دار جدید خود را به بازار عرضه کند. شرکت وان‌پلاس با انتشار یک تیزر رسمی، تأیید کرده است که گوشی پرچم‌دار OnePlus 5T در یک رویداد رسمی در تاریخ ۱۶ نوامبر (پنچ‌شبه، ۲۵ آبان) معرفی خواهد شد. می‌توانید تیزر منتشرشده را در ادامه مشاهده کنید:

شرکت وان‌پلاس تصمیم دارد گوشی پرچم‌دار جدیدش را به‌صورت رسمی در بروکلین (نیویورک) معرفی کند و مراسم رونمایی از گوشی OnePlus 5T ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی آغاز خواهد شد. البته تیزر رسمی وان‌پلاس برای رونمایی از وان‌پلاس 5T حاوی اطلاعات جدیدی نیست؛ زیرا مدتی پیش اعلام شد که پرچم‌دار جدید چینی‌ها در تاریخ ۱۶ نوامبر معرفی می‌شود و شرکت سازنده، یک مراسم خبری را در نیویورک برای رونمایی از این گوشی تدارک دیده است.

این مراسم به‌صورت زنده پخش خواهد شد؛ البته کاربران برای حضور فیزیکی می‌توانند بلیط مخصوص تهیه کنند. بلیط مراسم خبری معرفی گوشی وان‌پلاس 5T از طریق یک صفحه اختصاصی در وب‌سایت رسمی وان‌پلاس در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) به قیمت ۴۰ دلار فروخته خواهد شد.

وان پلاس 5T

تصویر فاش شده از گوشی وان‌پلاس 5T با حاشیه‌های باریک

وان‌پلاس 5T در واقع نسخه ارتقاءیافته‌ی گوشی وان‌پلاس ۵ است که اوایل امسال معرفی شد؛ با این وجود، شرکت سازنده به تبعیت از سایر پرچم‌داران تصمیم دارد حاشیه‌های صفحه‌نمایش را حذف کند و وان‌پلاس 5T به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد ۲ به ۱ مجهز شده است. پرچم‌دار جدید وان‌پلاس با نمایشگر ۶ اینچی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (+FHD) همراه شده است که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل دارد.

چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی، قلب تپنده‏‌ی وان‌پلاس 5T خواهد بود که با حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود؛ براساس گمانه‌زنی‌ها، نسخه پایه‌ی وان‌‌پلاس 5T به ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌‏سازی مجهز شده است.

در پشت گوشی، وان‌پلاس از دوربین دوگانه ۲۰ مگاپیکسلی استفاده کرده است و برای عکاسی سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای نمایشگر جای می‌گیرد. با توجه به عرضه نسخه نهایی سیستم‌عامل اندروید اوریو، انتظار می‌رود وان‌پلاس 5T به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید مجهز شده باشد. شرکت وان‌پلاس به دلیل حذف دکمه‌ی هوم از حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش، حسگر اثرا نگشت را به پنل پشتی گوشی منتقل کرده است.

وان‌پلاس 5T برای پیش‌خرید در تاریخ ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) در آمریکای شمالی، اروپا و هند در دسترس قرار خواهد گرفت. گوشی جدید چینی‌ها به‌صورت رسمی در تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر) در هند به فروش خواهد رسید و خریداران در چین باید تا تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) منتظر بمانند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات