مایکروسافت اج برای اندروید و iOS منتشر شد

جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مرورگر مایکروسافت اج برای پلتفرم‌های اندروید و آی‌اواس از امروز در دسترس تمام کاربران این دو سیستم‌عامل قرار گرفته است.
تبلیغات

مایکروسافت ماه گذشته از نسخه‌ی آزمایشی مرورگر اج برای سیستم‌عامل‌های آی‌اواس و اندروید رونمایی کرد. آزمایش‌کنندگان برای دریافت دسترسی ویژه به این مرورگر باید ثبت‌ نام می‌کردند؛ اما مایکروسافت از امروز هر دو نسخه‌ی اندروید و آی‌اواس را به‌صورت عمومی در دسترس تمام کاربران قرار داده است. کاربرد اصلی مرورگر اج عمدتا برای کاربرانی است که به انتقال وب‌گردی خود از گوشی به کامپیوتر ویندوز ۱۰ علاقه دارند.

مایکروسافت قابلیت Continue on PC را به‌صورت مستقیم با نسخه‌های اندروید و آی‌اواس اج ادغام کرده است؛ در نتیجه در صورتی که یک صفحه‌ی وب به‌صورت مناسب روی موبایل بارگذاری نشود یا بخواهید‌ وب‌گردی خود را با ماوس و صفحه‌کلید ادامه بدهید، می‌توانید آن روی کامپیوتر ارسال کنید. اج همچنین دسترسی به صفحات برگزیده (Favorites)، تاریخچه، فهرست مطالعه و کتاب‌های الکترونیکی را فراهم می‌کند. متأسفانه مایکروسافت قابلیت همگام‌سازی تب‌های اج را برای موبایل اضافه نکرده است؛ در نتیجه امکان اشتراک‌گذاری تب‌ها یا تاریخچه بین کامپیوتر و گوشی وجود ندارد.

Edge For iOS & Android

مایکروسافت قصد دارد پشتیبانی از همگام‌سازی تب‌ها و آیپد را نیز در آینده اضافه کند؛ با این حال انتشار این دو ویژگی احتمالا تا سال آینده به طول خواهد انجامید. مرورگر اج برای آی‌اواس و اندروید را می‌توانید از اپ استور یا گوگل پلی دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات