نگاه مختصر زومیت به نمایشگاه خودرو تهران 1396

پنج‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برای تماشای ویدیویی کوتاه از جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه خودرو تهران ۱۳۹۶، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نمایشگاه خودروی تهران ۱۳۹۶ با حضور بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی ایران، از ۶ تا ۱۰ آذر پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است. این نمایشگاه که مهم‌ترین رویداد خودرویی کشور به شمار می‌رود، میزبان بزرگ‌ترین شرکت‌های خودرویی فعال در ایران است. ایران خودرو با همکاری پژو و هایما، غرفه‌‌های بزرگ و جذابی را به خود اختصاص داده بود که می‌‌توان از مدل مفهومی پژو اگزالت به‌عنوان ستاره‌ی این غرفه نام برد. 

در طرف مقابل نیز سایپا با سیتروئن و چانگان، بخش بزرگی از سالن اصلی نمایشگاه را به خود اختصاص داده بود. سایپا کوئیک، سیتروئن C3 و مجموعه‌ی گسترده‌ای از خودروهای جدید چانگان، موفق به جذب تعداد زیادی از مخاطبان به غرفه‌های سایپا و شرکای تجاری آن شدند.

در کنار ایران خودرو و سایپا، شاید بتوان از غرفه‌ی رنو به‌عنوان یکی از جذاب و شلوغ‌ترین بخش‌های نمایشگاه خودروی امسال یاد کرد. حضور نسل جدید مگان در کنار نمایش خودروی فرمول یک رنو، باعث شد علاقه‌مندان زیادی برای تماشای این خودروها به غرفه‌ی نگین‌خودرو هجوم ببرند. 

شرکت ماموت طبق روند هرساله‌ی خود حضور گسترده‌ای در نمایشگاه خودروی تهران داشت؛ اما این شرکت مطرح در کنار نمایش خودروهای سنگین خود، برای اولین بار به رونمایی و نمایش محصولات فولکس‌واگن پرداخت که به‌زودی اقدام به عرضه و فروش آن‌ها در بازار خواهد کرد. فولکس واگن پاسات و شاسی‌بلند تیگواین ستاره‌های امسال غرفه‌ی ماموت بودند که نظر طیف وسیعی از علاقه‌مندان را به خود جلب کردند.

شرکت آرین موتور پویا نیز به‌عنوان نماینده‌ی برند لوکس DS، از شاسی‌بلند لوکس و زیبای DS 7 رونمایی کرد. از تازه‌وارد‌های نمایشگاه خودروی تهران نیز می‌توان به سیف‌خودرو، عظیم‌خودرو (نماینده‌ی برند‌ ماهیندرا)، آرمان موتور کویر (نماینده‌ی خودروهای لوکسژن) و کیان موتور (واردکننده‌ی خودروهای بورگوارد) اشاره کرد.

در صورتی که فرصت بازدید از نمایشگاه خودروی تهران ۱۳۹۶ را نداشته‌اید، در ادامه‌ می‌‌توانید ویدیوی کوتاه زومیت از این رویداد و محصولات حاضر در آن را تماشا کنید.

تماشا در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات