قیمت سوناتا هیبرید 2018 در ایران اعلام شد

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مدیرعامل شرکت پاکرو قشم نماینده‌ی خودروهای هیبریدی هیوندای از موافق این شرکت جهت تولید سوناتا در ایران گفت و قیمت‌های جدید این خودرو برای مدل‌های ۲۰۱۸ را اعلام کرد.
تبلیغات

محمدجواد محمدی‌زاده، مدیرعامل شرکت پاکرو قشم در حاشیه نمایشگاه خودروی تهران از تلاش این شرکت جهت تولید خودروهای هیبریدی هیوندای در ایران و موافقت شفاهی این شرکت کره‌ای دراین‌زمینه‌ خبر داد. محمدی‌زاده در سومین روز از برپایی نمایشگاه خودروی تهران در جمع خبرنگاران گفت:

شرکت پاکرو سبز قشم با سهامداری هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر (متعلق به وزارت دفاع)، شهرداری تهران و هواپیمایی ماهان تأسیس شده و حوزه فعالیت ما تنها خودروهای هیبریدی است. شرایط زیست‌‌محیطی امروز ایجاد می‌کند که در راستای افزایش سطح سلامتی مردم گام‌های بزرگی برداریم و حق مردم و وظیفه‌ی ما است. تا به امروز بیش از ۳ هزار دستگاه خودروی سوناتا هیبریدی توسط شرکت پاکرو وارد کشور شده است و ۷۰۰ دستگاه خودروی دیگر نیز در گمرکات کشور منتظر باز شدن سامانه ثبت سفارش خودرو هستند تا به مشتریان تحویل شوند. خودروهای سوناتا هیبریدی در ۱۴ استان کشور به‌عنوان تاکسی در حال فعالیت هستند و تلاش می‌کنیم تا پایان سال تمام استان‌های کشور را تحت پوشش قرار دهیم.
Sonata hybrid

مدیرعامل شرکت پاکرو قشم ضمن بیان این مطلب که خودروی سوناتا هیبریدی نیازی به شارژ ندارد و از ظرفیت گاز و ترمز برای شارژ شدن استفاده می‌کند؛ از تکنولوژی بالای باتری‌های این خودرو گفت که به دلیل مصرف این باتری‌ها در صنایع دیگر، در لیست تحریم‌های ایران قرار داشته و پس از توافق هسته‌ای هم‌اکنون واردات آن‌ها بلامانع است. وی در ادامه افزود:

از مجموع ۸۰ هزار تاکسی فعال در شهر تهران، ۳۰۰ دستگاه آن هیبریدی است. فعالیت شرکت ما در زمینه‌ی تأمین خودروهای الکتریکی نیز اخیرا آغاز شده است. توجه داشته باشید که یک دستگاه موتورسیکلت معیوب ۶ برابر یک خودروی پژو 206 آلودگی ایجاد می‌کند و از مجموع ۳ میلیون موتورسیکلت در حال تردد در شهر تهران، حداقل نیمی از آن‌ها از رده خارج هستند و منبع عظیمی از آلودگی شهری پایتخت مربوط به این وسایل نقلیه است.

محمدی‌زاده در پاسخ به سؤالی درباره برنامه‌های آتی این شرکت در زمینه واردات خودرو اظهار داشت:

در حال رایزنی با شرکت هیوندای کره‌ جنوبی هستیم تا خودروی هیوندای را در ایران تولید کنیم و دراین‌زمینه خوشبختانه موافقت‌های شفاهی این شرکت را دریافت کرده‌ و در انتظار دریافت مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم. برای تولید این خودرو مجموعه خودروسازی سناباد خودرو واقع در نزدیکی شهر مشهد را انتخاب کرده‌ایم.
Sonata hybrid

مدیرعامل شرکت پاکرو قشم در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به مرتفع شدن مشکلات چند ماه اخیر در زمینه‌ی واردات خودرو درنتیجه‌ی بسته شدن سامانه ثبت سفارش خودرو، اعلام کرد که مدل‌های جدید خودروی هیوندای سوناتا هیبریدی با تعرفه‌ی کنونی در صورت باز شدن سامانه ثبت سفارش در بازه قیمتی بین ۱۸۱ میلیون تا ۲۰۸ میلیون تومان وارد بازار کشور خواهند شد.

در جدول می‌توانید مدل‌های متنوع نسخه‌ی هیبریدی سوناتا و قیمت نهایی آن‌ها را که شرکت پاکرو قشم اعلام کرده است مشاهده کنید.

نام محصول

قیمت مصوب نمایندگی

قیمت در نمایشگاه خودروی تهران

سوناتا هیبرید LF - جی ال ۲۰۱۸

۱۸۱٬۹۰۰٬۰۰۰

۱۷۸٬۰۰۰٬۰۰۰

سوناتا هیبرید LF - جی ال اس ۲۰۱۸

۱۹۸٬۹۰۰٬۰۰۰

۱۹۵٬۰۰۰٬۰۰۰ 

سوناتا هیبرید LF - جی ال اس پلاس ۲۰۱۸

۲۰۸٬۹۰۰٬۰۰۰

۲۰۵٬۰۰۰٬۰۰۰

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات