قابلیت بوکمارک به توییتر اضافه می شود

شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
توییتر به‌زودی به کاربران خود اجازه می‌دهد که توییت‌های دلخواه خود را بوکمارک کنند.
تبلیغات

توییتر در حال اضافه کردن قابلیت بوکمارک به وب‌سایت و اپلیکیشن خود است. کاربران مشتاق این شبکه اجتماعی به‌زودی قادر خواهند بود که توییت‌های دلخواه خود را در بخش بوکمارک به‌صورت خصوصی ذخیره کرده تا در آینده بتوانند به آن‌ها مراجعه کنند. این قابلیت مشابه سایر قابلیت‌هایی است که در حال حاضر سرویس Pocket یا ویژگی Reading List در مرورگر اج مایکروسافت در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

یکی از کارمندان توییتر با نام کاربری tinastsh@ در توییتی نوشته است:

خبرهای جدید از تیم SaveForLater#! ما تصمیم گرفتیم که ویژگی بوکمارک را به سرویس خود اضافه کنیم؛ چرا که این قابلیت، روشی رایج برای ذخیره محتوا است و جای خالی آن در کنار سایر قابلیت‌های توییتر احساس می‌شد.

اگرچه قابلیت بوکمارک ممکن است چندان حیاتی به نظر نرسد، اما با در نظر گرفتن تغییراتی که اخیرا در توییتر رخ داده (مانند رفع محدودیت ۱۴۰ کاراکتری و افزایش آن به ۲۸۰ کاراکتر) افزودن این ویژگی گامی رو به جلو برای بهبود تجربه کاربری این شبکه اجتماعی است. این روزها افراد زیادی از مردم عادی گرفته تا ستاره‌های دنیای ورزش، بازیگران سینما و سیاستمدارها برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در مورد یک موضوع خاص اقدام به انتشار یک رشته از توییت‌ها می‌کنند. این سلسله توییت‌ها می‌توانند از ۱۰ توییت تا صدها توییت را در بربگیرند که طی فاصله زمانی کوتاهی منتشر می‌شوند. قابلیت بوکمارک این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بدون نیاز به ریتوییت یا لایک کردن یک رشته توییت، تنها با بوکمارک کردن بتوانند آن را دنبال کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات