قیمت نهائی بی‌ ام‌ و M5 مدل ۲۰۱۸ اعلام شد

جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
بی‌ام‌و سرانجام قیمت مدل جدید M5 را اعلام کرد که در کامل‌ترین نسخه، معادل ۱۰۲ هزار و ۶۰۰ دلار خواهد بود.
تبلیغات

بی‌ام‌و M5 مدل ۲۰۱۸ یکی از جدیدترین خودروهای سدان اسپرت موجود در بازار است و یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خریداران در این کلاس به شمار می‌رود. این خودرو رقبایی مانند مرسدس  AMG E63 S و پورشه پانامرا دارد. نسل قبلی M5 با قیمت ۹۴ هزار و ۱۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شد؛ اما بی‌ام‌و اخیراً قیمت مدل ۲۰۱۸ این خودرو را اعلام کرده است که در بازار ایالات متحده معادل، بیش از ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود. همچنین کسانی که این خودرو را پیش‌خرید کرده‌اند، تخفیفی به میزان ۱۰ درصد کسب کردند و به این ترتیب قیمت تمام‌شده‌ی این خودرو برای آن‌ها معادل ۹۲ هزار دلار خواهد بود.

بی‌ام‌و M5

بی‌ام‌و M5 از نظر تجهیزات، یک خودروی کامل به شمار می‌رود‌؛ به‌طوری‌که در لیست امکانات آن، می‌توان مواردی چون چراغ‌های اصلی تمام LED هوشمند، درب صندوق عقب هوشمند، سیستم صوتی حرفه‌ای هارمن، سیستم هشدار بین خطوط و رینگ‌های ۱۹ اینچی را به‌صورت استاندارد مشاهده کرد. برای این خودرو یک رنگ جدید نیز با نام Azurite black metalic معرفی شده است که این رنگ ۱۹۵۰ دلار قیمت دارد. همچنین در صورتی که تودوزی چرم برینو را برای این خودرو برگزینید، باید ۳۵۰۰ دلار به قیمت این خودرو اضافه کنید. رینگ‌های ۲۰ اینچی M-power این خودرو به‌تنهایی ۱۳۰۰ دلار قیمت دارند. چهارصد دستگاه تولیدی نخستین خودرو با نام First edition به بازار عرضه خواهد شد که در مقایسه با مدل استاندارد M5 گران‌تر است و می‌توان برای آن رنگ قرمز جدیدی که با نام individual frozen dark metallic نامیده می‌شود سفارش داد.

بی‌ام‌و M5

 اما به مهم‌ترین بخش این خودرو یعنی پیشرانه‌ی آن می‌رسیم. بی‌ام‌و در M5 از یک پیشرانه V8 مجهز به دو عدد توربو شارژر استفاده کرده است که می‌تواند ۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. با چنین قدرتی این خودرو قادر است در عرضه ۳.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت بی‌ام‌و M5 به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد؛ البته در صورتی که بتوانیم محدودکننده‌ی سرعت این خودرو را حذف کنیم احتمالا بی‌ام‌و M5 می‌تواند به سرعت بالاتری نیز دست پیدا کند. قیمت بی‌ام‌و M5 جدید در بازار اروپا از ۱۱۷ هزار و ۹۰۰ یورو آغاز می‌شود و در حال حاضر می‌توان این مدل را پیش‌خرید کرد. زمان ورود به بازار این خودرو برای آمریکا، ابتدای بهار سال ۲۰۱۸ اعلام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات