کاسیو اکشن کم جدیدی با نام G'z Eye رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کاسیو امروز محصول جدیدی را که یک اکشن کم جان‌سخت است، رونمایی کرد. این اکشن کم G'z Eye GZE-1 نام دارد.
تبلیغات

کاسیو محصول جدیدی با نام G'z Eye GZE-1 رونمایی کرده که در واقع یک اکشن کم جان‌سخت است. کاسیو محصول جدید خود را با عنوان G'z Eye GZE-1 معرفی کرد. همانطور که از ظاهر این اکشن کم مشخص است، در طراحی آن از سری محصولات جی‌شاک الهام گرفته شده؛ به‌طوری‌که بدون اطلاع از نوع و کارکرد این محصول می‌توان نتیجه گرفت که با یکی از محصولات کاسیو روبرو هستیم.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که اکشن‌کم کاسیو از قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای برخوردار نیست. برا ساس اطلاعات ارائه‌شده توسط کاسیو، این اکشن کم قادر است ویدیوهایی با رزولوشن فول اچ‌دی یا همان 1080p با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه ثبت کند. همچنین باید به ثبت ویدیو‌هایی با رزولوشن 480p با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه در کنار ثبت تصاویر با رزولوشن ۶ مگاپیکسلی اشاره کرد.

از جمله‌ی ویژگی‌هایی که این دوربین را جان‌سخت کرده است باید به مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری و همچنین ضد ضربه بودن در زمان سقوط از ارتفاع ۴ متری اشاره کرد. زاویه‌ی دید این دوربین ۱۹۰.۸ درجه و دیافراگم آن f/2.8 است. زاویه‌ی دید این دوربین عریض‌تر از اغلب اکشن‌کم‌های موجود در بازار است. کاسیو این محصول را طوری طراحی کرده که بتوان آن را در کنار یکی از ساعت‌های سری پروترک استفاده کرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، صفحه‌ی نمایش ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید پروترک را می‌توان به‌عنوان ویوفایندر این دوربین مورد استفاده قرار داد.

کاسیو اطلاعاتی را در مورد اینکه این اکشن کم را چه زمانی و در کدام کشور‌ها راهی بازار می‌کند، ارائه نکرده است. بنا به برآوردهای صورت‌گرفته، انتظار می‌رود برچسب قیمت این ساعت در حدود ۴۰۰ دلار باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات