وانت پیکاپ GMC با طرح مفهومی سیرا، رونمایی شد

پنج‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
با فرا رسیدن فصل سرما، اولین نمونه وانت پیکاپ طراحی‌شده بر اساس طرح مفهومی GMC سیرا در کوهستان ویل به نمایش گذاشته شد.
تبلیغات

شرکت GMC با ساختن وانت پیکاپ واقعی مبتنی بر پیکاپ مفهومی سیرا 2500HD برای حرکت در کوهستان‌ و پیست اسکی، امکان مناسبی برای علاقه‌مندان به رانندگی در این مسیرهای دشوار ایجاد کرده است. این وانت سرتاسر زمستان امسال در کوه ویل به نمایش گذاشته خواهد شد.

وانت پیک‌آپ مفهومی GMC‌

شرکت GMC با یک وانت پیکاپ سیرا 2500HD دینالی چهار چرخ محرک مجهز به پیشرانه ۶.۶ لیتری توربودیزل خورجینی هشت سیلندر شروع کرد که قادر است ۴۴۵ اسب بخار (۳۳۲ کیلووات) و ۹۱۰ پوند-فوت (۱۲۳۴ نیوتن‌متر) گشتاور تولید کند و از طریق یک جعبه‌دنده اتوماتیک ۶ سرعته انتقال قدرت به چرخ‌ها انجام می‌شود.

وانت پیک‌آپ GMC‌

سپس GMC این بارکش قدرتمند را به مت‌تراکس سری ۱۵۰ با رنگ قرمز مجهز می‌کند. اگر این به اندازه کافی چشمگیر نیست؛ باید بدانید که شرکت GMC سطح خارجی آن را با پوششی به طرح کوه پوشش می‌دهد و این طرح با چراغ LED برای دیواره‌های چرخ و زیر بدنه همراه است.

در جلو، یک نوار با طرح برند سیرا وجود دارد که وینچ را پنهان می‌کند و یک نوار روشنایی ۳۰ اینچی LED که درست بالای آن قرار دارد. در پشت یک پوشش محافظ بار و لوازم وجود دارد که کف را پنهان می‌کند و چرخ‌های دندانه‌دار اسنوبوردی تال (Thule) نیز به امکانات آن اضافه شده است. افرادی که بر این وانت سوار می‌شوند، می‌توانند از سیستم صوتی و اسپیکرهای استریو باس (Bose) و کابین چرمی مبله استفاده کنند و لذت ببرند.

وانت پیک‌آپ سیرا GMC‌
فناوری مت‌تراکس (Mattracks) خودروی مفهومی کوهستان سیرا، این وانت را قادر می‌سازد بر هر شرایط آب و هوایی و هر قلمروی صعب‌العبوری چیره شود و آن را تسخیر کند؛ در عین حال ویژگی‌های برجسته‌ای در فضای داخلی مانند اسپیکر باس و روکش‌های چرمی فوق‌العاده وجود دارد.

پیشرانه‌ی ارتقاء یافته ۶.۶ لیتری خورجینی هشت سیلندر توربودیزل در مدل سال ۲۰۱۷ روی نسخه‌های وانت سنگین GMC سیرا و شورولت سیلورادو عرضه شد. حدود ۹۰ درصد قطعات پیشرانه این وانت پیکاپ جدید است و ۳۵ درصد آلایندگی کمتری نسبت به سایر پیشرانه‌های با جابجایی مشابه دارد.

جیک هولمز، ویرایشگر ارشد فرست درایو در سایت موتور وان، درباره‌ی این پیشرانه توضیح داد: 

همه‌ی پیشرفت‌های فناوری به یک تجربه قدرتمند برای حرکت در جاده تبدیل شده‌اند. پیشرانه‌ی هشت سیلندر خورجینی بزرگ این وانت پیکاپ با کمی فشار روی پدال گاز، صدا و قدرت بسیار زیادی تولید می‌کند؛ این فوق‌العاده است.
وانت پیک‌آپ مفهومی GMC‌
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات