نمایش دیدنی پورشه کاین 2018 در فیلم مستند

پنج‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پورشه اخیراً با انتشار ویدیویی ۱۸ دقیقه‌ای، روند ساخت و توانایی‌های شاسی بلند کاین ۲۰۱۸ را نمایش داده است.
تبلیغات

فرقی نمی‌کند علاقه‌مند به خودروهای شاسی بلند باشید یا نه؛ در هر صورت نمی‌توان موفقیت پورشه کاین را در بازار خودروهای SUV انکار کرد. این شرکت اشتوتگارتی تاکنون توانسته است بیش از ۷۷۰ هزار دستگاه از این خودرو را به فروش برساند؛ درحالی‌که فروش این مدل از سال ۲۰۰۲ آغاز شده است. حالا کاین در سومین نسل خود قرار دارد و پورشه گفته است که این شرکت همچنان به بهینه‌سازی و بهبود توانایی‌های این خودرو ادامه خواهد داد. همچنین طراحی خودرو دگرگون شده است و شاهد بهبود طراحی خارجی آن هستیم؛ ضمن اینکه المان‌های یک پورشه نیز در طراحی بدنه کاین جدید لحاظ شده است.

پورشه کاین

بدون شک یکی از ویژگی‌های کاین جدید چراغ‌های عقب آن است که شدیدا به مدل جدید پانامرا شباهت دارد. در کل باید طراحی کاین جدید را یک طراحی انقلابی دانست. بهینه‌سازی‌ها و تغییرات پورشه در داخل کابین نیز اعمال شده است و در کابین این خودرو شاهد استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ‌تر برای سیستم مالتی‌مدیا هستیم و کلید‌های موجود روی کنسول مرکزی همگی از نوع لمسی هستند. پورشه همچنین کیفیت مواد مورد استفاده در کابین این خودرو را افزایش داده و فضای داخلی این خودرو بسیار جادار است و هم سرنشینان این خودرو فضای بسیاری دارند و هم کاین دارای فضای بار زیادی است.

پورشه کاین

 برای کاین جدید، پیشرانه‌های جدیدی در نظر گرفته شد و شاسی خودرو در مقایسه با نسل قبل ارتقاء یافته است. پورشه در نسل جدید این خودرو از سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب نیز بهره گرفته است. پورشه کاین جدید همچنین به تعداد زیادی سیستم‌های ایمنی جدید مجهز شده است تا عملکردی ایمن‌تر از گذشته داشته باشد. بنابراین باید گفت که پورشه تنها به بهتر کردن طراحی نسل سوم فکر نکرده، بلکه از تمامی جوانب این خودرو را نسبت به نسل قبلی ارتقاء داده است. پورشه هنوز قدرتمندترین نسخه‌ی کاین نسل سوم را معرفی نکرده و فعلاً قوی‌ترین مدلی که رونمایی شده، نسخه‌ی توربو این خودرو است. احتمالاً در سال ۲۰۱۸ نسخه توربو SE هیبرید معرفی خواهد شد که حتی از نسخه توربو قوی‌تر خواهد بود. پورشه کاین توربو SE از ویژگی‌های فنی کاملاً مشابه با پورشه پانامرا توربو SE برخوردار خواهد بود و این بدان معنا است که در این خودرو شامل شاهد بهره‌گیری از پیشرانه‌ی V8 بنزینی به حجم ۴ لیتر و مجهز به توربوشارژر خواهیم بود. در کنار این پیشرانه احتراق داخلی، پورشه از الکتروموتور نیز استفاده کرده است که مجموعه قدرت پیشرانه این خودرو را به ۶۸۰ اسب بخار و گشتاور آن را به ۸۵۰ نیوتن‌متر می‌رساند.

پورشه کاین

اگر پورشه کاین جدید آنطور که باید توجه شما را به خود جلب نمی‌کند؛ باید بدانید که گروه فولکس‌واگن شاسی بلند پرقدرت و سریع دیگری نیز در سبد محصولات خود دارد. این محصول که در ۴ دسامبر امسال رونمایی خواهد شد، خودرویی نیست جز لامبورگینی اوروس که از آن به‌عنوان اولین سوپر SUV نام برده می‌شود. این خودرو به یک پیشرانه‌ی V8 تویین توربو با حجم ۴ لیتر مجهز است که می تواند ۶۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند. حال با ورود این دو شاسی بلند قدرتمند به خیابان‌ها، باید دید آیا این دو محصول می‌توانند رکورد آلفارومئو استلیو کوادروفوگلیو را در نوربرگ رینگ را بشکنند یا نه؛ چون در حال حاضر آلفارومئو استلیو کوادروفوگلیو رکورد‌دار خودروهای شاسی بلند در نوربرگ رینگ است.

پورشه اقدام به انتشار یک کلیپ مستند از این خودرو و مشخصات آن کرده است که در ادامه تماشای آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات