آئودی بزودی، هر سه هفته یک مدل جدید معرفی می‌کند

یک‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
برند آلمانی آئودی اعلام کرده است در سال ۲۰۱۸، هر ۳ هفته، یک خودروی جدید رونمایی و عرضه خواهد کرد تا سالیانه ۱۷ خودروی جدید در سبد محصولات خود داشته باشد.
تبلیغات

برخلاف خبرهای کسل‌کننده‌ی این روزها که شرکت‌های مختلف خودروسازی از اعداد و ارقام مربوطه به سود و زیان‌های سالیانه خود سخن می‌گویند؛ شنیدن خبری از آئودی درباره برنامه آتی این شرکت برای سال ۲۰۱۸ می‌تواند به نوبه‌ی خود جذاب و خواندنی باشد. مقر اصلی آئودی در شهر اینگلشتاد آلمان، اعلام کرده است که این شرکت در نظر دارد در سال ۲۰۱۸، به‌طور متوسط هر ۳ هفته یک خودروی جدید رونمایی کند. این بدین معنا است که در سال ۲۰۱۸ حداقل شاهد رونمایی ۱۷ خودروی جدید از شرکت آئودی خواهیم بود.

audi

هرچند جزئیات زیادی از این تصمیم آئودی در رسانه‌ها منتشر نشده است؛ اما اگر بخواهیم منطقی فکر کنیم، درخواهیم یافت که تعداد قابل توجهی از این خودروها در واقع نمونه‌های به‌روزشده‌ی مدل‌های پیشین این شرکت خواهند بود و نه الزاما خودروهای جدیدی که برای اولین بار توسط این شرکت آلمانی رونمایی شوند. به‌عنوان مثال یکی از خودروهایی که به‌طور قطع شاهد حضور نسل جدید و به‌روز آن در سال ۲۰۱۸ خواهیم بود، شاسی‌بلند زیبا و جذاب این شرکت با نام Q8 است که آئودی در نظر دارد نسخه‌ی جدید آن را با پیشرانه‌ی الکتریکی و البته فضای کابین بیشتر رونمایی کند. آخرین تصاویر جاسوسی از این خودرو در ادامه‌ی مطلب قابل مشاهده است.

audi q8 spy
audi q8 spy
audi q8 spy
audi q8 spy
audi q8 spy

در بخش خودروهای اسپرت نیز آئودی مدل‌های بیشتری از سری RS رونمایی خواهد کرد. در همین زمینه ممکن است نسخه‌ی اسپرت شاسی‌بلند Q8 با نام Q8 RS سال آینده میلادی برای اولین بار رونمایی شود. تا صحبت از خودروهای شاسی‌بلند است به این مطلب هم اشاره کنیم که نسخه‌ی جدید Q3 که تصویر جاسوسی آن را در ادامه مشاهده می‌کنید، قطعا سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد. بنا بر تصاویر جاسوسی که اواسط تابستان منتشر شد، باید منتظر نسخه‌ی اسپرت RS5 نیز باشیم.

audi q3 spy

پس از رونمایی اخیر آئودی از نسخه‌ی جدید خودروهای A7 و A8، قطعا ۲۰۱۸ سالی خواهد بود که آن‌ها از نسل جدید خودروی A6 نیز رونمایی کنند. حالا که صحبت از سری A‌ و خودروهای سدان A7 و A8 شد، شاید بد نباشد این احتمال را هم در نظر بگیریم که ممکن است نسخه‌های اسپرت این دو خودرو نیز در دست تولید باشند و همانند کراس‌اور Q2 که با تغییراتی، نسخه‌ی اسپرت آن با نام SQ2 رونمایی شد؛ سال آینده میلادی شاهد رونمایی و عرضه‌ خودروهای SA7 و SA8 باشیم.

آئودی A7 / AUDI A7

 اخباری مبنی بر احتمال رونمایی از نسخه‌ی جدید خودروهای A1 و R8 نیز شنیده می‌شود. بنا به شنیده‌ها، خودروی R8 GT دارای پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خواهد بود. همچنین ممکن است سال آینده در خودروهای جدید آئودی شاهد غافلگیری‌هایی مانند استفاده از سیستم دیفرانسل عقب جدید در خودروهای اسپرت این شرکت آلمانی باشیم. برای حصول اطمینان از این اخبار، باید تا آن زمان منتظر ماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات