نمایش دیدنی جان اُلسن با مرسدس G500

جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
جان اُلسن، اسکی‌باز و تیونر مشهور سوئدی، به‌تازگی از خودروی جدیدی بر اساس مرسدس G500 رونمایی کرد. در ویدیوی منتشرشده، اُلسن خودرویی ۸۰۰ اسب بخاری را معرفی و آزمایش می‌کند.
تبلیغات

با نزدیک شدن به فصل زمستان، جان اُلسن برای ماجراجویی‌های بی‌پایان خود یک مرسدس G500 خریداری کرده است. بعد از رونمایی از آئودی RS6 DTM و لامبورگینی هوراکان سوپرشارژ، این‌ بار ستاره‌ی سوئدی از مرسدس G500 خود با نام لرد هانس (Lord Hans) رونمایی کرده است. لرد هانس تنها یک مرسدس بنز G500 ساده نیست؛ بلکه با تغییرات ظاهری و بهینه‌سازی‌های گوناگون صورت‌گرفته، این خودرو به یک هیولای پرقدرت تبدیل شده است. به‌ دلیل علاقه‌ی برادر جان، هانس، به ماجراجویی در دل طبیعت و قدرت بی‌نظیر این خودرو برای نفوذ به دل مناطق بکر و صعب‌العبور، نام لرد هانس برای این خودرو برگزیده شده است.

مرسدس جی کلاس جان السون

شرکت هلندی اَبسلوت موتورز (Absolute Motors) وظیفه‌ی تیونینگ این خودرو را بر عهده داشته است. با تغییرات انجام‌شده، قدرت پیشرانه‌ی لرد هانس به حدود ۸۰۰ اسب بخار می‌رسد. هنوز کار تیونینگ این خودرو به‌طور کامل به پایان نرسیده است و به همین دلیل، اعداد و ارقام اعلام شده تقریبی هستند. بر اساس اعلام اُلسن، به محض انجام تست‌های نهایی، مشخصات دقیق این خودرو اعلام خواهد شد.

مرسدس جی کلاس جان السون

جدا از پیشرانه‌ی بهبودیافته، جی کلاس اُلسن به سیستم تعلیق اصلاح شده و تایرهای آفرود جدید مجهز شده و بدنه‌ی آن به رنگ‌آمیزی خاص مشکی ارتشی مزین شده است. در قسمت‌های مختلف این خودرو از فیبر کربن استفاده شده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ورودی هوای برابوس اشاره کرد. سیستم روشنایی بزرگ جلوی این خودرو پشت میله‌های محافظ قرار گرفته است تا حین عبور از مسیرهای نامتعارف صدمه نبیند. کابل‌های فولادی جلوی خودرو تنها جنبه‌ی زیبایی ندارند؛ بلکه از شیشه‌ی جلوی اتومبیل محافظت می‌کنند و میله‌های محافظ جلوی خودرو را نگه می‌دارند.

مرسدس جی کلاس جان السون

با مقایسه‌ی مرسدس جی کلاس لرد هانس با دیگر خودروهای اُلسن، درمی‌یابیم که این خودرو از لحاظ توانایی در سطح بالاتری قرار دارد. RS6 و هوراکان اُلسن به لطف پیشرانه‌های ۸ و ۱۰ سیلندر خود بسیار سریع هستند؛ اما در مقایسه با قابلیت‌های آفرود لرد هانس هیچ حرفی برای گفتن ندارند. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی و تست این خودرو را تماشا کنید.

دانلود  360p - 720p

مرسدس جی کلاس السون
مرسدس جی کلاس السون
مرسدس جی کلاس السون
مرسدس جی کلاس السون
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات