جگوار F تایپ؛ با تخفیف ۳۰ هزار دلاری

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جگوار مدل F تایپ SVR را برای سال ۲۰۱۸ با تخفیف ۳۰ هزار دلاری به فروش می‌رساند
تبلیغات

اگر در اروپا زندگی می‌کنید و قصد خرید یک جگوار F-Type دارید، اکنون بهترین زمان برای انجام این کار است؛ چراکه مدل ۲۰۱۸ و SVR این خودرو با قیمت ۶۱ هزار دلار وارد بازار می‌شود که قیمت آن کاهش زیادی داشته است. در حقیقت در بعضی مدل‌ها این کاهش قیمت به ۳۰ هزار دلار هم می‌رسد. 

اکنون می‌توان مدل پایه‌ی جگوار F-Type را به قیمت ۵۰ هزار دلار خریداری کرد. این مدل به یک پیشرانه‌ی شش سیلندر V شکل مجهز است که می‌تواند ۳۴۰ اسب بخار قدرت تولید کند. قیمت این مدل در حدود ۱۰ هزار دلار کاهش پیدا کرده است؛ درحالی‌که قبلا با قیمتی در حدود ۶۱ هزار دلار عرضه می‌شد. مدل R نیز با کاهش قیمت ۲۰ هزار دلاری مواجه شده است. 

اما در بین مدل‌های این خودرو، بیشترین کاهش قیمت را مدل SVR تجریه کرده است. این محصول به یک پیشرانه‌ی V8 با حجم ۵ لیتر مجهز است که می‌تواند ۵۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۹۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این مدل قبلا با قیمت ۱۲۹ هزار و ۹۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شد و حالا قیمت آن به ۱۰۰ هزار دلار کاهش پیدا کرده است. حالا با خرید این خودرو در حدود ۳۰ هزار دلار صرفه‌جویی خواهید کرد. 

جگوار F-Type SVR

البته جگوار برای اینکه این تخفیف را به‌صرفه‌تر کند، تبلیغات گسترده‌ای انجام نداده است. ضمن اینکه این تخفیف شامل کسانی که خودرو را به‌صورت اقساطی خریداری می‌کنند نمی‌شود و تنها کسانی که خودرو را به‌صورت نقدی بخرند می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند. این تخفیف تنها تا تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۱۸ برقرار است: بنابراین کسانی که قصد خرید این خودرو را دارند بهتر است هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهند.

مدل ۲۰۱۸ این خودرو نیز طی ماه‌های آتی وارد بازار خواهد شد. مدل قبلی این خودرو به یک پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربوشارژر  ۴ سیلندر مجهز بود که می‌توانست ۲۹۶ اسب بخار قدرت تولید کند. پیشرانه‌های ۳ لیتری سوپرشارژردار و ۵ لیتری هشت سیلندر نیز برای سال ۲۰۱۸ همچنان روی خط تولید باقی خواهند ماند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات