دوره‌ی تضمینی و استخدامی آموزش صفر تا صد برنامه نویسی لاراول

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
دوره‌ی برنامه‌نویسی لاراول به‌صورت تضمینی با حضور علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی وب، دانشجویان و کارمندان IT در تاریخ ۱۸ آذر ۹۶ برگزار می‌شود.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی‌ سون‌لرن، دوره‌ی آموزشی و استخدامی‌ صفر تا صد برنامه‌نویسی وب با لاراول به همراه معرفی برای استخدام در شرکت‌های معتبر با حضور علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی وب، دانشجویان و کارمندان IT در تاریخ ۱۸ آذر ۹۶ به میزبانی سون‌لرن در تهران، به‌صورت حضوری، آنلاین و غیرحضوری توسط این مؤسسه برگزار می‌شود. از ویژگی‌های قابل توجه و منحصربه‌فرد این دوره‌، می‌توان به مواردی همچون تضمین کیفیت و برگرداندن کامل هزینه در صورت عدم استخدام اشاره کرد.

دکتر لقمان آوند، مدیرعامل سون لرن، هدف از برگزاری این دوره را ارتقاء سطح دانش برنامه‌نویسان و دانشجویان جهت ورود به بازار کار حرفه‌ای و همچنین ارتقاء شغلی کارمندان شرکت‌ها بیان کرد و گفت:

با توجه به نیاز جدی موجود در یکی از پرتقاضاترین و پررونق‌ترین بازارهای کاری و استخدامی‌ و با همکاری شرکت‌های بسیار معتبر در این حوزه، به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقاء کیفی فعالان صنعت نرم‌افزار به ویژه طراحی و توسعه‌ی وب، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.
سون لرن

آوند درباره‌ی زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود:

در چند سال گذشته، برنامه‌نویسی همواره به عنوان یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیا شناخته شده است. در ایران نیز با ورود شرکت‌های داخلی و خارجی به حوزه‌ی استارتاپ‌های نرم‌افزاری و افزایش تقاضا، بازار کار برنامه‌نویسی بسیار پر رونق شده است.

تیم حرفه‌ای سون لرن با شرکت‌های معتبری همکاری دارد و به تأمین نیروی آن‌ها کمک بسیاری می‌کند. این تیم با توجه به نیاز شرکت‌های یادشده و همچنین علم روز و تجربه‌ی اساتید، دوره‌ی آموزشی صفر تا صد برنامه‌نویسی وب را برگزار می‌کند. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، یکی از بهترین زمینه‌های کاری در حوزه‌ی نرم‌افزار، برنامه‌نویسی وب است و پرکاربردترین زبان برنامه‌نویسی در این حوزه نیز php است. تمرکز دوره‌ی یادشده، آموزش کامل و حرفه‌ای فریمورک لاراول، یکی از بهترین و محبوب‌ترین فریمورک‌های زبان php آن‌ها است.

دکتر لقمان آوند می‌گوید افراد با حضور در این دوره، کلیه‌ی تخصص‌های لازم جهت ورود به بازار کار حرفه‌ای را می‌آموزند و سپس توسط تیم سون لرن جهت استخدام به شرکت‌های معتبر معرفی خواهند شد و سون لرن استخدام آن‌ها را تضمین خواهد کرد. 

وی مدرسان این دوره را جزو نخبگان رشته‌ی یادشده دانست و اظهار داشت:

مهندس کیوان علی‌محمدی و سایر مدرسان ما همگی از متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقاء سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند. ویژگی منحصربه‌فرد مدرسان سون لرن این است که علاوه بر تجربه‌ی چندین ساله در تدریس، تجربه‌ی کار به‌صورت حرفه‌ای در شرکت‌های معتبری همچون نت برگ، چیلیوری، تیکت، جعبه، دیجی‌کالا و ... را دارند و در نتیجه با مباحث روز و کاربردی آشنایی کامل دارند.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد:

پشتیبانی کامل از شرکت‌کنندگان در دروه و همراهی و معرفی آن‌ها برای استخدام در شرکت‌های معتبر حوزه‌ی برنامه‌نویسی و طراحی وب، برگزاری دوره‌های متفاوت و کاملا کاربردی، مانند برنامه‌نویسی اندروید، دوره‌ی تخصصی سئو، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های حوزه‌ی وب از جمله برنامه‌های آتی این مجموعه خواهد بود.

ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد دوره:

  • معرفی به شرکت‌های معتبر و پشتیبانی برای ورود به بازار کار حرفه‌ای
  • پشتیبانی سه ماهه از دانش آموزان پس از پایان دوره
  • دو جلسه‌ی رایگان جهت اطمینان از کیفیت دوره
  • تضمین آینده‌کاری و ضمانت بازگرداندن وجه در صورت عدم استخدام
  • امکان پرداخت اقساطی هزینه‌ی دوره
  • ۱۰ درصد تخفیف ثبت‌نام زودهنگام
  • امکان ثبت‌نام در دوره‌ی غیرحضوری (آنلاین) و حضوری
  • ۹۰ ساعت آموزش توسط مدرس حرفه‌ای

گفتنی است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره‌ی آموزش و استخدام تضمینی صفر تا صد برنامه نویسی لاراول می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

 به استخدام دوستان خود کمک کنید و تخفیف ویژه بگیرید:

 می‌توانید با معرفی دوستان خود جهت ثبت‌نام به ازای هر نفر ۵۰ هزار تومان تخفیف ویژه دریافت کنید. برای این کار می‌توانید شماره تماس دوست خود را به شماره ۵۰۰۰۵۴۴۰ ارسال کنید. در صورتی که فردی با شماره ارسالی شما در این دوره ثبت نام کند، ۵۰ هزار تومان تخفیف برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

برای مشاهده‌ی اینفوگرافیک سهم بازار php‌ و فریمورک‌های آن اینجا کلیک کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات