احتمال عرضه آیفون X پلاس با نمایشگر ۶.۵ اینچی در سال ۲۰۱۸

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا اپل قصد دارد سال ۲۰۱۸ سه آیفون جدید عرضه کند که یکی از آن‌ها، مدل ۶.۵ اینچی آیفون 10 خواهد بود.
تبلیغات

مینگ‌چی کو، تحلیلگر شناخته‌شده‌ی شرکت KGI ، به‌تازگی یادداشت جدیدی منتشر کرده است. وی در این یادداشت گفته است که اپل قصد دارد در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ میلادی، یک آیفون ۶.۵ اینچی با صفحه‌نمایش اولد عرضه کند. گوشی هوشمند یاد شده به‌احتمال قوی، آیفون ۱۰ پلاس خواهد بود؛ چرا که ضمن داشتن سایز معمولی مدل‌های پلاس آیفون‌های اپل، قرار است به یک نمایشگر اولد لبه‌ تا لبه مجهز باشد.

اما ظاهرا اپل نمی‌خواهد همه‌چیز را در سال ۲۰۱۸ به آیفون ۱۰ پلاس خلاصه کند؛ کوپرتینویی‌ها در صددند تا آیفون دیگری را با بهره‌گیری از نمایشگر LCD با اندازه‌ی ۶.۱ اینچ روانه‌ی بازار کنند. تحلیلگر KGI معتقد است که اپل با عرضه‌ی این آیفون، بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده را هدف قرار خواهد داد. 

مقاله‌های مرتبط:

کو می‌گوید که آیفون LCD نسبت به آیفون‌های اولد تفاوت‌های قابل‌توجهی خواهد داشت. ظاهرا نمایشگر این آیفون، رزولوشن پایین‌تری نسبت به بقیه دارد و قیمتش در بازه‌ی بین ۶۵۰ تا ۷۵۰ دلار خواهد بود. البته پایین‌تر بودن قیمت این گوشی به‌معنای نبود ویژگی‌های جالب در آن نیست؛ مینگ‌چی کو عقیده دارد که مدل LCD آیفون ۲۰۱۸ به فیس‌آیدی و دوربین‌های حرفه‌ای نیز تجهیز خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که اپل به‌دلیل به کار نبردن تاچ‌آی‌دی در این آیفون، حاشیه‌ی بسیار کمی برای نمایشگر آن در نظر خواهد گرفت.

کو در ادامه‌ی یادداشتش گفته است که اپل برای عرضه‌ی آیفون دیگری نیز در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی کرده است؛ این آیفون جدید که در حقیقت نسل بعدی آیفون ۱۰ به‌شمار می‌رود، دارای نمایشگر اولد لبه تا لبه با اندازه‌ی ۵.۸ اینچ (دقیقا همچون آیفون ۱۰) خواهد بود. تحلیلگر KGI در انتها گفته است که اپل قرار است در ۲۰۱۸ فروش فوق‌العاده‌ای را به لطف عرضه‌ی سه آیفون جدید تجربه کند. 

آیفون های 2018

اپل در سال ۲۰۱۷ سه آیفون جدید عرضه کرد؛ آیفون ۸ با نمایشگر ۴.۷ اینچ، آیفون ۸ پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچ و آیفون ۱۰ با نمایشگر اولد ۵.۸ اینچ؛ به نظر می‌رسد که باید سال بعد با آیفون‌هایی که نمایشگری کوچک‌تر از ۵ اینچ دارند خداحافظی کنیم.

دیدگاه شما در این‌باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات