محصولات کیا موتورز در نمایشگاه SEMA

پنج‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کیا موتورز برای شرکت در نمایشگاه SEMA نسخه‌های جذابی از استینگر و کادنزا را آماده کرده است.
تبلیغات

کیا موتورز از محصولات خود برای نمایشگاه SEMA رونمایی کرد. چند هفته‌ی پیش بود که کیا نسخه‌ای از استینگر را با بدنه‌ای پهن که توسط شرکت West Coast Customs ساخته شده است، به نمایش گذاشت. در آن زمان، همه مطمئن بودند کیا موتورز این خودرو را برای نمایشگاه SEMA آماده می‌کند. اما کیا موتورز در این نمایشگاه علاوه بر مدل اسپرت و پهن‌پیکر استینگر، مدلی تغییریافته از کادنزا را نیز به نمایش گذاشته است که در ادامه نگاهی کوتاه به هر دوی این خودروها خواهیم داشت.

ابتدا با استینگر پهن پیکر شروع می‌کنیم که کیت بدنه‌ی آن به‌صورت دست‌ساز ساخته شده و در طراحی آن از خودروهای GT دهه‌ی ۱۹۷۰ الهام گرفته شده است. استینگر حالا با طرح اسپرت و خشن در هم آمیخته و به سیستم تعلیق جدیدی نیز مجهز شده است که ارتفاع خودرو را ۱.۴ اینچ در جلو و ۱.۲ اینچ در عقب کاهش می‌دهد.

kia stinger widebody

در زیر این خودرو رینگ‌های ۲۱ اینچی از برند Keen جا گرفته‌اند که روی آن‌ها تایرهایی با عملکرد بالا قرار داده شده است. کیت بدنه‌ی این خودرو از الیاف کربن ساخته شده است و به همراه دیفیوزر عقب، تأثیر مثبتی بر بهبود آیرودینامیک این خودرو می‌گذارد. در قسمت عقبی نیز خروجی‌ چهارگانه‌ی اگزوز به چشم می‌خورد. در داخل کابین این خودرو، طراحی راننده‌محور به همراه چرم آبی‌رنگ با دوخت دستی خاکستری مشاهده می‌شود.

کیا

کیا موتورز همچنین یک نسخه‌ی دیگر از استینگر را با رنگ نارنجی به نمایش گذاشته است که تغییرات آن شامل اسپویلر عقب، دیفیوزر، ورودی‌های هوای روی کاپوت، رینگ‌های ۲۰ اینچی TSW و تایرهای فالکن هستند که توسط شرکتی به نام Air Design USA اجرا شده است.  

در بخش قوای محرک این خودرو از یک پیشرانه‌ی ۳.۳ لیتری استفاده شده است که در حالت استاندارد توانایی تولید ۳۶۵ اسب بخار قدرت دارد، اما در نسخه‌ی به نمایش درآمده در SEMA، با بهینه‌سازی‌هایی که در آن صورت گرفته به قدرت ۳۸۰ اسب بخار رسیده است. بهینه‌سازی‌هایی که به منظور افزایش قدرت این پیشرانه انجام شده‌اند شامل سیستم اگزوز Borla با چهار خروجی و ورودی هوای K&N هستند.

KIA codenza Tuning

در انتها باید به محصول دیگر کیا موتورزر یعنی خودروی سدان لوکس کادنزا اشاره کرد. این کادنزا به رنگ مشکی رنگ‌آمیزی شده است و در بخش‌هایی از بدنه، خطوطی به رنگ طلایی به چشم می‌خورد. تغییرات نمای خارجی این خودرو شامل رینگ‌های ۲۰ اینچی Keen به رنگ مشکی براق و ارتفاع کاهش‌یافته‌ی خودرو است. در داخل کابین باید به پوشش جیر داشبورد و رودری‌ها و پوشش چرمی قهوه‌ای‌رنگ صندلی‌ها اشاره کرد. متأسفانه کیا موتورز تغییری در بخش فنی این خودرو ایجاد نکرده و آن را دست‌نخورده باقی گذاشته است.

سعد شهاب، مدیر بازاریابی و ارتباطات کیا موتورز در آمریکا، گفته است که در نمایشگاه SEMA امسال کیا موتورز محصولاتی که تلفیقی از طراحی زیبا و عملکرد مناسب هستند به نمایش گذاشته و به‌طور ویژه‌ای روی مدل استینگر GT سرمایه‌گذاری کرده است. در ادامه می‌توانید گالری تصاویر محصولات کیا موتورز را مشاهده کنید.

کیا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات