تصاویر فاش شده از شیائومی ردمی نوت 5، خبر از نمایشگری با حاشیه کم و نسبت ۱۸:۹ می‌دهد

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصاویر جدیدی از شیائومی ردمی نوت ۵ فاش شده است که خبر از تجهیز آن به نمایشگری با نسبت ۱۸:۹ و حاشیه‌های اندک در کنار دوربین دوگانه می‌دهد.
تبلیغات

نسبت تصویر ۱۸:۹، جدیدترین مولفه‌ی ترند دنیای موبایل است. گلکسی نوت ۸، ال‌جی وی ۳۰ و آیفون ۱۰ همگی از این نسبت تصویر جدید بهره می‌برند که منجر به کشیده‌تر شدن گوشی شده است. بدین ترتیب تولیدکنندگان موبایل قادر به تولید محصولاتی با نمایشگر‌های بزرگ‌تر خواهند بود که البته تأثیر چندانی در تجربه‌ی در دست گرفتن آن نخواهد داشت. 

شیائومی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌‌های گوشی هوشمند، هنوز به استفاده از نسبت تصویر ۱۸:۹ روی نیاورده است. با این حال پیش‌بینی می‌شود که نسل جدید ردمی نوت به عنوان اولین محصول این شرکت از نمایشگر با نسبت تصویر جدید ۱۸:۹ بهره خواهد برد.

شیائومی ردمی نوت 5

ردمی نوت نه‌تنها پرفروش‌ترین محصول شرکت شیائومی است، بلکه طبق گزارش‌های منتشر شده یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان نیز است. کیفیت ساخت خوب، مشخصات فنی قابل توجه و قیمت اقتصادی، باعث شده است تا سری ردمی نوت گزینه‌ای با ارزش خرید بسیار بالا باشد. به‌تازگی تصاویری از ردمی نوت ۵ فاش شده است که خبر از بهبود زبان طراحی گوشی می‌دهد. طبق این تصاویر منتشر شده، نسل جدید ردمی نوت از نمایشگری با حاشیه‌ی اندک و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره خواهد برد. تصاویر منتشر شده همچنین خبر از کاربرد دوربین دوگانه در این گوشی می‌دهد که پیش از این نیز گزارش‌هایی در خصوص استفاده از این چیدمان در ردمی نوت ۵ منتشر شده بود.

پیش‌بینی می‌شود شیائومی ردمی نوت ۵ به پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون ۶۶۰ یا مدیاتک P25 در کنار ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شود. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز وظیفه‌ی تأمین توان مورد نیاز این گوشی را برعهده خواهد داشت.

نظر شما در رابطه با تصاویر فاش شده‌ی ردمی نوت ۵ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات