طراحی دفتر کار Swinerton؛ سن دیگو کالیفرنیا

یک‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دفتر کار Swinerton واقع در شهر سن دیِگو، توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی آی دی استودیو طراحی شده است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: آی‌دی استودیو
  • کارفرما: Swinerton
  • متراژ: ۶۳۵ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۷
  • محل: آمریکا، سن‌دیگو

Swinerton یک شرکت آمریکایی است که در زمینه‌ی مهندسی، طراحی، ساخت و همچنین کنترل و نظارت بر پنل‌های خورشیدی فعالیت می‌کند. این شرکت که در واقع شعبه‌ای از یک شرکت ساختمان‌سازی بزرگ با همین نام است عمدتاً در حوزه‌ی تولید انرژی‌های تجدید‌‌پذیر در سراسر آمریکای شمالی فعالیت می‌کند. کاملا واضح است که منابع انرژی‌های تجدید‌ناپذیر در آینده به اتمام خواهند رسید؛ بنابراین استفاده از منابع جدید انرژی روز به روز اهمیت بیشتری می‌یابد.

طراحی دفتر Swinerton

طراحی داخلی این شرکت ساختمان‌سازی و شعبه‌ی جدیدش در سن‌دیگو، توسط شرکت آی‌دی استودیو انجام شده است. شرکت طراح برای هر دو دفتر از اصول معماری و طراحی داخلی تقریبا مشابهی استفاده کرده است.

برای طراحی دفتر جدید از ایده‌ی خاصی استفاده نشده اما نتیجه‌ی کار بسیار خوب و رضایت‌بخش بوده است. انتخاب مبلمان شیک و مدرن و استفاده از متریال مناسب برای کف‌پوش‌ها و تجهیزات روشنایی و همچنین تناسب و هماهنگی بین مبلمان و کف‌پوش‌ها در ایجاد یک محیط کار راحت و سرشار از انرژی بسیار موثر بوده است. اگرچه در طراحی داخلی این دفتر کار، تنوع رنگ دیده نمی‌شود، اما استفاده از مبلمان اداری شیک، نورپردازی مناسب و دیواره‌های سراسر شیشه‌ای باعث شده تا محیط کار، طراحی یکنواخت و خسته کننده نداشته باشد.

طراحی دفتر Swinerton

تمام تمرکز شرکت طراح روی این مسئله بوده است که یک محیط کار راحت، روشن و پرنور، پویا و پر انرژی برای کارکنان ایجاد نماید. اکثر کارکنان این شرکت ساعت‌های طولانی را در طی شبانه‌روز در محل کار خود سپری می‌کنند و حتی گاهی اوقات مجبور هستند در نوبت کاری شیفت شب کار کنند؛ بنابراین ایجاد یک محیط کار راحت، شاداب و پر از انرژی اهمیت بیشتری خواهد داشت.

طراحی دفتر Swinerton
طراحی دفتر Swinerton
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات