نوا لانچر به رکورد ۵۰ میلیون دانلود از پلی استور، دست یافت

یک‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
نوا (Nova) یکی از محبوب‌ترین و البته قدیمی‌ترین لانچر‌های اندروید است که اکنون با ۵۰ میلیون دانلود از پلی‌استور، می‌توان لقب محبوب‌ترین لانچر را نیز به آن بخشید.
تبلیغات

نیازی نیست تا بخشی از شرکت بزرگ دنیای فناوری باشید تا اپلکیشن توسعه‌یافته‌ی شما به رکورد ۵۰ میلیون دانلود دست یابد. اپلیکیشن نوا لانچر شرکت تسلا‌کویل که انتخاب اول بسیاری از کاربران برای تغییر فضا و رابط کاربری گوشی‌های اندرویدی است، به موفقیت بزرگی دست یافته و بیش از ۵۰ میلیون بار از فروشگاه پلی‌استور دانلود شده است.

در صورتی که با نوا لانچر آشنا نیستید، لازم است بدانید این لانچر اندرویدی رایگان با انبوهی از گزینه‌های شخصی‌سازی، رابط کاربری را بر اساس نیاز‌های هر سلیقه‌ای شخصی‌سازی می‌کند. از امکان استفاده از آیکون‌پک‌های مختلف گرفته تا جلوه‌های مختلف اسکرول، ظاهر اپ‌دراور و نوار جستجوی گوگل، همگی در نوا لانچر قابل سفارشی‌سازی هستند. البته نسخه‌ی پیشرفته‌تر و پولی نوا با نام نوا پرایم نیز در دسترس است که قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نظر شما در رابطه با نوا لانچر چیست؟ آیا شما نیز از این لانچر برای شخصی‌سازی رابط کاربری گوشی خود استفاده می‌کنید؟ به نظر شما بهترین لانچر حال حاضر گوشی‌های اندرویدی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات