موجودی وان‌ پلاس 5 در بازارهای مختلف به پایان رسیده است

یک‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اتمام موجودی وان‌پلاس ۵ را می‌توان نشانه‌ای از آماده شدن وان‌پلاس برای عرضه‌ی یک گوشی جانشین برای آن دانست.
تبلیغات

وان‌پلاس در دنیای گوشی‌های هوشمند به ارائه‌ی گوشی‌های پرچمدار ارزان‌قیمت شهره است به طوری که محصولات این شرکت با وجود مشخصات سخت‌افزاری بالا وکیفیت ساخت بالا تا به امروز ارزان‌ترین پرچمداران بازار بوده‌اند. همانطور که در بررسی زومیت از وان‌پلاس شاهد بودیم، این گوشی از نظر عملکرد‌، باتری و حتی دوربین موفق ظاهر شد. گزارش‌های اخیر از اتمام موجودی وان‌پلاس ۵ در آمریکا و موجودی بسیار اندک آن در برخی از بازارهای خبر می‌دهند.

آیا وان‌پلاس در حال آماده‌سازی وان‌پلاس ۶ برای عرضه‌ در آینده‌ی نزدیک است؟ این سوالی است که با اتمام موجود این گوشی به ذهن علاقه‌مندان وان‌پلاس خطور می‌کند. وان‌پلاس سال گذشته و در اواسط ماه ژوئن وان‌پلاس ۳ را رونمایی کرد و تنها ۵ ماه پس از آن شاهد خودنمایی وان‌پلاس ۳ تی در بازار بودیم.

وان‌پلاس پرچمدار سال جاری خود یعنی وان‌پلاس ۵ را نیز در اواسط ژوئن ۲۰۱۷ رونمایی کرد؛ در حال حاضر در روزهای ابتدایی ماه اکتبر قرار داریم و این احتمال وجود دارد که وان‌پلاس ۶ یا وان‌پلاس ۵ تی به زودی جایگزین پرچمدار کنونی این شرکت شوند؛ این در حالی است که چندی پیش رسانه‌ها از عرضه‌ی گوشی‌ آینده‌ی وان‌پلاس در اوایل سال ۲۰۱۸ خبر داده‌اند.

بد نیست بدانید کمپانی چینی BBK Electronics مالک وان‌پلاس و دو برند بزرگ اپو و ویوو است. این سه برند از نظر تعداد گوشی‌های تولیدی در جایگاه سوم جهان قرار می‌گیرند. گوشی‌های جدید برندهای ویوو و اپو هم‌اکنون با حاشیه‌‌های اندک کنار نمایشگر در بازار حضور دارند؛ از این رو شباهت گوشی‌ جدید وان‌پلاس به تولیدات این دو برند چندان دور از ذهن نخواهد بود. وان‌پلاس ۵ تی یا وان‌پلاس ۶ احتمالا به گوشی‌های جدیدی همچون اپو اف 5 (Oppo F5) و ویوو ایکس ۲۰ (Vivo X20) شباهت خواهند داشت.

نظر شما در مورد گوشی‌های وان‌پلاس چیست؟ از پرچمدار آینده‌ی وان‌پلاس چه انتظاراتی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات