مانور دیدنی رنجرور پلاگین هیبرید با امواج دریا

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رنجرور پلاگین هیبرید P400e، در اولین چالش خود در مقابل دو شناگر ماهر قرار می‌گیرد؛ ویدئوی این رقابت تماشایی را تماشا کنید.
تبلیغات

قطعات الکترونیکی و آب، میانه‌ی خوبی با هم ندارند؛ تیم مهندسی لندرور اما، با مسابقه دادن رنجرور اسپرت P400e پلایگن هیبرید از بین کانال مانش، به دنبال اثبات توانایی‌های نسخه‌ی پلاگین هیبرید این شاسی بلند بریتانیایی در آب است. شاسی بلند لوکس رنجرور، در این مسابقه، در مقابل دو تن از بهترین شناگرهای جهان، کِری‌اَن پِین و راس ادجلی قرار گرفت.

 Range Rover Sport P400e
 Range Rover Sport P400e
 Range Rover Sport P400e
 Range Rover Sport P400e

برای برابر کردن شرایط مسابقه، رنجرور پلاگین هیبرید، باید مسیر ۱۴ کیلومتری را طی کند و به جزیره‌ی برگ (Burgh) در کانال مانش برسد در حالیکه، شناگران باید مسیر ۱.۵ کیلومتری را شنا کنند.در هنگام کمترین تاثیر جزر و مد، مسیر مناسبی برای عبور خودرو از ساحل بنتام (Bantham) تا جزیره‌ی برگ ایجاد می‌شود. اما مسابقه در شرایطی شروع شد که، رنجرور اسپرت پلاگین هیبرید، باید از مسیر آبی تا ارتفاع ۸۵ سانتی‌متر عبور می‌کرد. از آنجایی که این مسابقه توسط متخصصان شرکت لندرور تدارک دیده شده بود، تعجبی ندارد که رنجرور اسپرت پلاگین هیبرید، برنده‌ی آن است. شاسی بلند لوکس رنجرور، کمی قبل از شناگران به خط پایان رسید.

رنجرور اسپرت P400e، به یک پیشرانه‌ی توربوشارژ دو لیتری چهار سیلندر از سری اینجینیوم (Ingenium) و یک موتور برقی مجهز است که با استفاده از یک جعبه دنده‌ی هشت سرعته خودکار، حداکثر توان خروجی ۳۹۸ اسب بخار و گشتاور ۶۴۰ نیوتن‌متر را به تمام چهار چرخ منتقل می‌کند.

 Range Rover Sport P400e

این شاسی بلند لوکس، در زمان ۶.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و با استفاده از پک باتری لیتیوم-یون ۱۳.۱  کیلووات ساعتی، توانایی طی کردن ۵۱ کیلومتر مسافت را در حالت تمام برقی دارد.

رنجرور اسپرت پلاگین هیبرید در پاییز سال جاری میلادی در اروپا، و در تابستان سال ۲۰۱۸ در آمریکا، به فروش گذاشته می‌شود. قیمت بازار اروپا ۶۱ هزار و ۳۱۵ پوند (حدود ۸۰ هزار و ۴۲۰ دلار) اعلام شده است؛ قیمت رنجرور P400e در بازار آمریکا هنوز مشخص نیست.

در پایان، شما را به دیدن ویدئوی کوتاهی از این رقابت تماشایی، دعوت می‌کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات