موجودی پیکسل 2 ایکس ال سیاه و سفید در چند ساعت تمام شد

پنج‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نسخه‌ی سیاه و سفید پیکسل ۲ ایکس‌ال گوگل ظاهرا از محبوبیت بالایی برخوردار شده است؛ به‌طوری‌که تنها بعد از چند ساعت از آغاز پیش‌فروش به‌طور کامل به‌فروش رسید.
تبلیغات

دیشب در جریان رویداد معرفی محصولات جدید گوگل تعدادی محصول شگفت‌انگیز رونمایی شد که بدون شک در رأس آن‌ها گوشی‌های پیکسل قرار داشتند. گوگل در این مراسم اعلام کرد که گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال برای پیش‌خرید فوری در دسترس قرار خواهند گرفت.

این دو دستگاه تنها برای ساعات کمی برای خرید در دسترس قرار گرفتند و نسخه‌ی سیاه و سفید پیکسل ایکس‌ال ۲ در مدت کوتاهی به‌طور کامل پیش‌فروش شد. با اینکه در چند ساعت اخیر وضعیت موجودی کالا چند بار به عدم موجودی تغییر پیدا کرد و مجددا موجود شد، اکنون به نظر می‌رسد که به حالت پایدار در آمده و کالا به‌طور کامل به‌‌ فروش رسیده است.

این موضوع یادآور وضعیت به‌وجودآمده در سال گذشته است. سال گذشته، تحویل سفارش‌های جدید بیش از یک ماه تأخیر داشت و گوگل مجبور شد برای جبران این تأخیر به سفارش‌دهندگان پنجاه دلار اعتبار خرید از فروشگاه پلی‌استور بدهد تا رضایت آن‌ها را جلب کند. 

در حال حاضر رنگ مشکی گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال، نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی موجود است. همچنین گوشی‌ پیکسل ۲ در هر دو رنگ و ظرفیت قابل سفارش است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات