قلم پیکسل‌ بوک با رسم دایره به دور اشیا و تصاویر، جستجو را آغاز می‌کند

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت گوگل در مراسم امشب از قلم هوشمند جدیدی رونمایی کرد که با رسم دایره به دور کلمات یا تصاویر، جستجو درباره‌ی آن را شروع می‌کند.
تبلیغات

شرکت گوگل امشب اثبات کرد که قصد ندارد لپ‌تاپ پیکسل‌بوک خود را به‌تنهایی عرضه کند. همان‌طور که قبلا گفته شده بود، شرکت گوگل در کنار پیکسل‌بوک خود از یک قلم هوشمند جدید رونمایی کرد. این قلم استایلوس، امکان ترسیم اشکال و نوشتن را در صفحه‌ی لمسی پیکسل‌بوک فراهم می‌کند. طبق ادعای گوگل، میزان تأخیر قلم جدید به ۱۰ میلی‌ثانیه رسیده و سطح حساسیت فشار آن برابر ۲۰۰۰ است. به علاوه، قلم جدید قادر به تشخیص زاویه‌ی ۶۰ درجه‌ای است. با این حال، جذاب‌ترین ویژگی آن در ارتباط با گوگل اسیستنت است؛ به گونه‌ای که کاربر می‌تواند با کشیدن دایره‌ای به دور آیتم‌های خاص، جستجو درباره‌ی آن‌ها را شروع کند. اگر همیشه خواستار جستجوی یک تصویر یا یک قطعه متن با چنین روشی بوده‌اید، اکنون انجام این کار ممکن است.

متأسفانه قلم جدید گوگل همراه با لپ‌تاپ پیکسل‌بوک عرضه نخواهد شد. بنابراین کاربران باید برای خرید آن در تاریخ نهم آبان (۳۱ اکتبر)، متحمل هزینه‌ی اضافه‌ی ۹۹ دلاری شوند. دلیل انجام این کار، اضافه نشدن قیمت اصلی پیکسل‌بوک برای افرادی است که تمایلی به خرید قلم ندارند.

قلم جدید شرکت گوگل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات