تصویری از بسته‌بندی آیفون 10 در وب‌سایت اپل رؤیت شد

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل چندی پیش خاص‌ترین آیفون چند سال اخیر خود را با نام آیفون ۱۰ رونمایی کرد؛ حال تصویری از بسته‌بندی این گوشی مورد انتظار در وب‌سایت اپل رؤیت شده است.
تبلیغات

آیفون ۱۰ به‌عنوان هدیه‌ی ۱۰ سالگی آیفون با ویژگی‌های خاصی مانند نمایشگر بدون حاشیه و فیس ‌آی‌دی رونمایی شد. برخلاف آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس که تنها چند روز پس از معرفی راهی بازارهای جهانی شدند، علاقه‌مندان آیفون ۱۰ باید تا اوایل ماه نوامبر برای این گوشی صبر نمایند. کاربران از ۲۷ اکتبر قادر به پیش‌خرید آیفون ۱۰ خواهند بود؛ بااین‌حال فروش این گوشی از اوایل ماه نوامبر آغاز خواهد شد.

طبق پیش‌بینی‌ها آیفون ۱۰ با وجود قیمت بالای آن، قادر به ثبت رکوردی جالب‌ توجه در فروش خواهد بود. بسیاری از کارشناسان، دشواری‌های مرتبط با فیس ‌آی‌دی را دلیل تأخیر در تولید این گوشی می‌دانند. در تصویری که به‌تازگی در وب‌سایت اپل منتشر شده است، جعبه‌‌ی آیفون ۱۰ در کنار آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به چشم می‌خورد.

iphone x box

روی جعبه‌ی آیفون ۱۰، تصویری از نمای جلویی گوشی نقش بسته است. جعبه‌ی آیفون‌های دیگر حاضر در تصویر نمای پشتی این گوشی‌ها را نشان می‌دهند؛ این تصویر حاکی از آن است که اپل در انتخاب یک نمای مشخص از گوشی‌هایش برای استفاده روی جعبه‌ی آن‌ها ، قانون‌ ثابتی ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات