تصاویر و اطلاعات تازه از فصل دوم گرند‌تور

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اطلاعات و تصاویر جدیدی از فصل دوم برنامه گرند تور توسط صفحه رسمی این مستند در فیسبوک منتشر شد.
تبلیغات

فصل دوم مستند گرند تور در حالی تا چند وقت دیگر از طریق شبکه آمازون پخش خواهد شد که تا پیش از این اطلاعات چندان زیادی از فصل جدید این مستند خودرویی پرطرفدار منتشر نشده بود. تنها چیزی که به طور قطع می‌دانستیم این بود که ۳ مجری مطرح انگلیسی این مستند، مناطق جدیدی برای بررسی خودروهای این فصل انتخاب کرده‌اند و برای دستیابی به اطلاعات دقیق‌تر باید تا زمان انتشار آن در اواخر سال جاری میلادی منتظر ماند. اما طی چند روز اخیر تصاویر جدیدی از این فصل منتشر شده است و اطلاعات ما را کمی در این زمینه افزایش می‌دهد.

بر اساس اطلاعات و تصاویری که صفحه رسمی گرند تور در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر کرده است؛ اولین تصاویر از ریچارد هموند، جیمز می و جرمی کلارکسون، مجریان مطرح این مستند را در حال رانندگی و تست خودروهای متنوع از جمله چند خودروی شاسی بلند، سوپر اسپرت و آف‌رود کوهستانی در شرایط مختلف جوی و جاده و مسیرهای مختلف نشان می‌دهد. در تصاویر جدید همچنین ابرخودروهایی مانند لامبورگینی آونتادور و خودروهای آف‌رود مانند آریل نوماد و حتی نیسان پت‌فایندر دیده می‌شود.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، اعضای تیم گرند‌تور در حال فیلم‌برداری در نقاط مختلف جهان از جمله کلورادو، نیویورک، موزامبیک، دوبی و حتی رشته‌ کوه‌ آلپ در سوئیس هستند. در فصل جدید کلارکسن و تیم وی در مقایسه با فصل قبل این مستند، به نقاط بیشتری سفر کرده و به بررسی خودروهای متنوع پرداخته‌اند. اطلاعات و تصاویر بسیار بیشتر در کتابی با عنوان «راهنمای گرند تور در سفر به دور دنیا» نوشته هارپر کالینز که هفته اول آبان‌ماه منتشر خواهد شد، آورده شده است. 

grand tour
grand tour s2
grand tour s2
grand tour s2
grand tour s2

اندی ویلمن، سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده گرند تور درباره فصل دوم این مستند گفت:

واضح است که مهم‌ترین و محبوب‌ترین اِلِمان گرند تور، زمانی است که اعضای تیم به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنند و با ماجراجوی‌های خود در مسیرهای مختلف و متنوع بیننده را به تماشای این مستند خودرویی ترغیب می‌کنند. لذا در فصل جدید این بخش مستند افزایش یافته است و رانندگان و مجریان تیم گرند تور در نقاط مختلف و بیشتری به رانندگی و فیلم‌برداری پرداخته‌اند. البته استودیو ضبط برنامه در یک نقطه ثابت بوده و بخشی از قسمت‌های این فصل در آن ضبط شده است. 

انتظار می‌رود تا پیش از پایان سال جاری میلادی فصل جدید مستند گرند تور از شبکه آمازون پخش شود. فصل اول این مستند توانست رکورد بیشترین بیننده در شروع یک سریال تلویزیونی را به نام خود ثبت کند و خود را در کنار دیگر سریال‌های موفق آمازون قرار دهد. تهیه‌کنندگان این برنامه قول داده‌اند که بینندگان در فصل دوم این برنامه شاهد اتفاقات به مراتب هیجان‌انگیزتری خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات