تصویر جدیدی از هواوی میت 10 پرو در کنار میت 9 منتشر شد

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصویر رندر جدیدی منتشر شده است که میت ۱۰ پرو را در کنار میت ۹، پرچم‌دار ۲۰۱۶ هواوی نمایش می‌دهد.
تبلیغات

اطلاعات زیادی از سری گوشی‌های رده‌بالای میت ۱۰ طی چند هفته اخیر به‌ دست آمده است و بر اساس شنیده‌ها، شرکت هواوی قصد دارد میت ۱۰ را به همراه نسخه پرو، لایت و پورشه دیزاین معرفی کند. تصویر جدیدی که اخیراً به‌ دست آمده است، میت ۱۰ پرو را به‌عنوان پرچم‌دار فعلی هواوی در کنار نسل قبل آن یعنی میت ۹ به نمایش می‌گذارد.

با توجه به تصویر فاش شده، میت ۹ در مقایسه با میت ۱۰ پرو عریض‌تر است؛ در همین رابطه باید اشاره کرد که نسخه «پرو» پرچم‌دار میت ۱۰ هواوی از یک نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد ۲ به ۱ استفاده می‌کند؛ اما میت ۹ به صفحه‌نمایش استاندارد با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ مجهز شده است.

میت 10 پرو و میت 9

البته این تصویر، برای اولین‌ بار نیست که میت ۱۰ پرو را به نمایش می‌گذارند و مدتی پیش، تصویر رندری دیگری به‌ دست آمد که از عرضه میت ۱۰ پرو با حاشیه‌های بسیار باریک خبر می‌داد. در مقایسه پنل پشتی گوشی میت ۱۰ پرو با میت ۹ هواوی، پرچم‌دار جدید این سازنده چینی مانند میت ۹ از دوربین دوگانه با چینش عمودی استفاده می‌کند؛ به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی مجهز شده است؛ فلاش LED دوگانه دارد و سیستم فوکوس لیزری نیز در پشت گوشی قابل توجه است. میت ۱۰ پرو هواوی همچنین مانند میت ۹ از لنزهای ساخت لایکا استفاده می‌کند؛ این برند آلمانی، لنزهای به‌کار گرفته‌شده در دوربین پرچم‌داران اخیر هواوی را توسعه داده است.

انتظار می‌رود پنل پشتی فبلت میت ۱۰ پرو هواوی دارای انحنا باشد و همچنین جنس بدنه به احتمال زیاد از فلز خواهد بود. شرکت هواوی در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) از سری گوشی‌های میت ۱۰ رونمایی خواهد کرد؛ معرفی حداقل چهار مدل در مراسم اختصاصی هواوی در اواخر مهر ماه قابل پیش‌بینی است.

براساس شایعات، میت ۱۰ پرو به تراشه هشت هسته‌ای کرین 970 هواوی مجهز شده است؛ تراشه مورد استفاده در سری میت ۱۰، از واحد پردازشگر اختصاصی برای پردازش محتوای مربوط به هوش مصنوعی بهره می‌گیرد و همین موضوع باعث شده است  شرکت سازنده، میت ۱۰ را نه یک گوشی‌ هوشمند، بلکه یک ماشین هوشمند توصیف کند.

شرکت هواوی، نسخه «پرو» پرچم‌دار جدید خود را با نمایشگر ۵.۹۹ اینچی +Quad HDا(۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل) عرضه خواهد کرد؛ نسبت ابعاد نمایشگر به‌کار گرفته‌شده در این مدل، دو به یک خواهد بود. البته براساس شنیده‌ها، هواوی احتمالاً میت ۱۰ را به نمایشگری با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ مجهز می‏‌کند. اگر شایعات اخیر صحت داشته باشد، یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت انرژی لازم را برای میت ۱۰ پرو تأمین خواهد کرد و همچنین ممکن است سیستم‌عامل اندروید ۸.۰ اوریو با آخرین نسخه از پوسته‌ی EMUI هواوی روی این مدل نصب شده باشد.

در رابطه با ویژگی‌های احتمالی میت ۱۰، چندی پیش اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه این مدل از قابلیتی مشابه با DeX گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ سامسونگ پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با اتصال پرچم‌دار جدید هواوی به یک داک، از گوشی‌ هوشمند خود به‌عنوان یک رایانه‌شخصی با سیستم‌عامل اندروید استفاده کنند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات