پیش ثبت نام رانندگان اسنپ

سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
لوگو اسنپ / Snapp روی نمایشگر آیفون ۱۲ پرو مکس
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
قصد دارید به عنوان راننده با اسنپ همکاری کنید؟ برای این کار باید ثبت نام کنید. در این مطلب شرایط و مراحل ثبت نام راننده در اسنپ را توضیح داده‌ایم.
تبلیغات

ثبت نام در اسنپ به‌عنوان راننده یک فرایند ساده، سریع و بدون نیاز به مراجعه حضوری است. شما با صرف کمتر از ۱۰ دقیقه از زمان خود و با پشت سر گذاشتن چند مرحله به صورت آنلاین می‌توانید به عنوان راننده در اسنپ ثبت نام کنید.

برای این که بتوانید راننده اسنپ شوید باید از شرایطی که برای این کار در نظر گرفته شده است برخوردار باشید. همچنین، لازم است مدارک مورد نیاز را ارائه دهید و در نهایت، به صورت آنلاین در اسنپ ثبت نام کنید.

زومیت در این مطلب هم شرایط این کار را برایتان توضیح داده و هم مدارکی را برای ثبت نام به‌عنوان راننده اسنپ نیاز دارید، ذکر کرده است. در نهایت نیز به شما توضیح داده شده است که برای ثبت نام چه مراحلی را باید پشت سر بگذارید.

این روش جدید بخشی از وعده‌های شهرام شاهکار، مدیراجرایی اسنپ، است؛ وی وعده داده بود که به‌ زودی فرایند ثبت‌ نام هم‌راهان دست‌خوش تغییراتی می‌شود. پس از غیرفعال کردن موقت بازاریابان میدانی و اصلاح فرایند و نحوه فعالیتشان، این دومین حرکت اسنپ در جهت افزایش امنیت سامانه‌اش است.

 برای پیش‌ثبت‌ نام ابتدا باید اپلیکیشن «اسنپ رانندگان» را از فروشگاه اندرویدی کافه‌بازار دانلود کنید. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن آن‌ را اجرا کنید. صفحه اول اپلیکیشن دو کادر «شماره موبایل» و «رمز عبور» را همراه‌با گزینه «ورود به اسنپ» در خود جای داده است. پایین گزینه ورود، متنی فیروزه‌ای‌رنگ، با عنوان «آیا مایلید راننده اسنپ باشید؟»، وجود دارد. این مرحله اول ثبت‌‌ نامی است که اسنپ از آن خبر داده بود، که به آن پیش‌ثبت‌ نام گفته می‌شود.

 اولین مرحله، پیش ثبت‌نام

با انتخاب این گزینه صفحه جدیدی پیش روی شما باز می‌شود که در اصل یک فرم ثبت‌نام است. با پر کردن این فرم می‌توانید درخواست خود را برای پیوستن به ناوگان اسنپ ثبت‌ کنید. این فرم شامل یک بخش اطلاعات اصلی است که نام، نام خانوادگی، کد ملی و سایر اطلاعات هویتی را از شما می‌خواهد.

 در بخش دوم و سوم، اسنپ از شما می‌خواهد تا اطلاعات گواهینامه و خوردوی‌تان را وارد کنید؛ اطلاعاتی از قبیل تاریخ صدور گواهینامه و پلاک خودرو. اگر مالک خودرو نباشید، اسنپ از شما می‌خواهد نام مالک و شماره ملی مالک خودرو را هم وارد کنید.

 در بخش بعدی باید سایر اطلاعات خود را ثبت کنید. وارد کردن اطلاعاتی از قبیل شهر محل سکونت، تلفن، کدپستی و سایر اطلاعات ضروری الزامی است. پس از پر کردن تمام اطلاعات لازم، گزینه تأیید را بزنید. صفحه جدیدی با پیغام «اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد» پیش روی شما باز می‌شود. روی این صفحه یک کد QR هست که بالای آن نوشته شده «جهت مشاهده و تأیید مشخصات راننده کد زیر را اسکن کنید». در اینجا وارد مرحله دوم شده‌اید و باید منتظر بمانید تا از طرف اسنپ با شما تماس گرفته شود.

 دومین مرحله، تطبیق اطلاعات

تماس اسنپ به منزله ورود شما به مرحله دوم است. در این مرحله کارشناس اسنپ، اطلاعاتی ثبت‌شده را با اطلاعات شناسنامه‌ای‌تان مطابقت می‌دهد. پس از تطبیق اطلاعات هویتی‌، کارشناس به سراغ خودروی شما و اطلاعاتی که ثبت کرده‌اید می‌رود تا خوردوی شما را از نظر فنی بازدید کند و اطلاعاتان را با اطلاعات کارت خودرو مطابقت دهد.

 سومین مرحله، احراز هویت نهایی و فعال‌سازی

در صورت مطابقت مدارک و اطلاعات ثبت‌ نامی، وارد مرحله سوم می‌شوید که مرحله آخر است. اسنپ این مرحله را به‌تازگی به فرایند جذب هم‌راهان خود اضافه کرده است. در این مرحله یک تیم مسئول بررسی و احراز هویت فرد و خود را به عهده دارند. در صورتی که این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید، اسنپ شما فعال می‌شود و می‌توانید آنلاین شوید و در ناوگان اسنپ به جابه‌جایی مسافران در سطح شهر بپردازید.

  پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات