۵ دلیل مهم برای استفاده از هدایای تبلیغاتی

امروز بر آن هستیم تا نگاهی ژرف به قدرت کالاهای تبلیغاتی برای شرکت‌های کوچک بیندازیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در این پست پنج مورد از مزیت‌های عمده استفاده از کالاهای تبلیغاتی را به‌عنوان تاکتیکی برای بازاریابی مورد بررسی قرار می‌دهیم. امیدواریم از این نکات نهایت استفاده را ببرید. این آمار را در نظر داشته باشید؛ طبق بررسی‌های انجام‌شده ۵۲ درصد مردم تأثیر مثبت دریافت یک کالای تبلیغاتی از طرف یک شرکت روی آن‌ها را بیشتر می‌دانند و تقریباً ۵۰ درصد، از آن محصولات و کالاها به صورت روزانه استفاده می‌کنند.

۱- شناخت بهتر نام تجاری با استفاده از هدایای تبلیغاتی

هدف بسیاری از کسب وکارها از کوچک گرفته تا بزرگ آن است که نام تجاری خود را به مصرف‌کنندگان بشناسانند. چگونه می‌توانید برند خود را نه‌تنها در میان تمامی برندهای دیگر به دیگران بشناساید بلکه در اذهان مشتری‌‌ها نیز ماندگار باشید. کالاهای تبلیغاتی ابزاری ساده هستند که به افزایش آگاهی در مورد نام تجاری برای کسب و کار کوچک شما کمک می‌کنند.

کالاهای تبلیغاتی این کار را از طریق شخصی‌سازی یک آیتم که در زندگی روزانه یک مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد انجام می‌دهند، به عنوان مثال از لوگو استفاده می‌کنند تا از آن طریق تجارت کوچک شما را در افکار مردم حک کنند.

۲- توسعه همگانی با قیمت پایین

اگر بودجه محدودی دارید ممکن است انتخاب دقیق آیتم‌های بازاریابی که بیشتر از دیگر موارد برای تجارت کوچک شما مناسب و جواب‌گوی هزینه‌‌های شما هستند مشکل باشد.

کالاهای تبلیغاتی با قیمت اندک ولی تأثیر بزرگ و دیرپای خود ارزش بالایی خواهند داشت. باید در نظر داشته باشید که یک هدیه ساده در افزایش وفاداری مشتری‌‌های شما تأثیر بسزایی دارد. اگر مالک فروشگاه هستید هدیه‌های مجانی برای هر خرید مشتری‌ها روشی مناسب برای تشکر از آن‌ها است.

۳- استفاده از هدایای تبلیغاتی به عنوان کارت ویزیت

در حالی که کارت‌ ویزیت همیشه روشی مناسب برای تبلیغ کسب‌وکار شما است، کالاهای تبلیغاتی روشی جالب و خلاقانه برای اطلاع‌رسانی اطلاعات تماس شما هستند. به جای آن‌که تنها یک کارت ویزیت ساده به مشتری‌های بالقوه خود دهید برای مثال کارت ویزیت خود را همراه با کالایی ملموس‌تر و دارای نام تجاری به آن‌ها بدهید. اگر به عنوان مثال صاحب یه شرکت کامپیوتری هستید کارت ویزیت خود را همراه با یک فلش درایو به مشتری بدهید.

۴- کالاهای ملموس

گیفتو

 زمانی که حرف از بازاریابی برای کسب وکار در میان باشد مورد دیگری که باید به یاد داشته باشید نمایش دائمی کالاهایتان است. چگونه می‌توانید خدمات و تجارت خود را دائما در معرض دید مشتری‌ها قرار دهید بدون آن که پول خیلی زیادی خرج کنید؟ راه حل آسانی وجود دارد؛ به چیزهایی فکر کنید که مشتری تمایل به نگه داشتن‌شان دارد. برای مثال اگر شخصی صاحب یک تفریح‌گاه اسپا است می‌تواند در پشت کارت ویزیت خود برای قرارهای ملاقات یادآور قرار دهد. مشتری‌های این اسپا هم برای یادآوری جلسات آن کارت را نگه خواهند داشت.

صاحب هر تجارت کوچک دیگر هستید دادن کالاهای کوچک همراه با نام و شماره تماس، کسب‌وکار را شما را به مشتری‌ها و احتمالا آشنایان آن‌ها یادآوری می‌کند.

۵- پلتفرم بازاریابی قدرتمند با استفاده از هدایای تبلیغاتی

تنوع محصولات ارائه شده توسط تجارت کوچک شما چقدر است؟ با کمی تأمل در این‌باره خواهید یافت که اگر مجبور بودید که برای مثال بین خوردن یک نوع پیتزا در دو روز از هفته و هر هفته برای ناهار و خوردن دو نوع ناهار مختلف در هر هفته یکی را انتخاب کنید، کدام گزینه را انتخاب می‌کردید؟ تصور می‌کنیم که اغلب شما تنوع را دوست دارید. همین قانون در مورد تجارت‌های کوچک بسط‌پذیر است. اگرچه داشتن کالاهای عمده در بازاریابی حائز اهمیت است ولی توانایی در ایجاد تنوع در نام تجاری‌تان نیز مهم است.

جهت دریافت مشاوره و خرید هدایای تبلیغاتی از سایت گیفتو دیدن فرمائید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تهیه شده در زومیت

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده
تبلیغات

بیشتر بخوانید