طراحی فروشگاه کفش ورزشی اسنیکر بوی؛ ملبورن

پنج‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه، یکی از عوامل مهم در رونق و شکوفایی در چنین کسب‌و‌کاری است. در این مطلب به معرفی فروشگاه کفش ورزشی اسنیکربوی در ملبورن می‌پردازیم.
تبلیغات

اخیرا فروشگاه کفش ورزشی Sneakerboy، شعبه‌ی جدیدی در شهر ملبورن افتتاح کرده است. در واقع، شعبه‌ی جدید این فروشگاه به‌تازگی در مرکز خرید چاد استون در حومه‌ی شهر ملبورن افتتاح شده که در نتیجه، مجموعه‌ی جدیدی از برندهای معروف و شناخته‌شده به موجودی کفش‌های ورزشی این فروشگاه اضافه شده است. توسعه و گسترش کسب‌وکار و افزایش شعبه‌های یک فروشگاه، نکته‌ی مثبتی محسوب می‌شود؛ اما در مورد فروشگاه اسنیکر بوی، یک پیشرفت قابل توجه به شمار می‌آید.

فروشگاه اسنیکربوی

یکی از ویژگی‌های فروشگاه اسنیکربوی، نبود انبار کالا در آن است. مشتریان و خریداران این فروشگاه انواع مدل‌ها و برند‌ها را بازدید می‌کنند یا اینکه کفش موردنظر خود را می‌پوشند و امتحان می‌کنند و کفش خریداری‌شده، روز بعد برای خریدار ارسال خواهد شد. شایان ذکر است که قبول سفارشات به‌صورت آنلاین نیز انجام می‌شود. در حقیقت این فروشگاه مانند نمایشگاهی است که برند‌ها و مدل‌های مختلف را به مشتریان معرفی‌ می‌کند.

فروشگاه اسنیکربوی

طراحی داخلی فروشگاه اسنیکر بوی، توسط یک شرکت معماری محلی انجام شده است. اگر چه یک شرکت معماری محلی انجام این پروژه را برعهده داشته؛ اما نتیجه‌ی کار بسیار شیک و قابل توجه است. کف‌پوش سرامیکی، صندلی‌های کوچک از جنس استیل، قفسه‌هایی از جنس شیشه و آهن از جمله المان‌های به‌کاررفته در این فروشگاه هستند.

فروشگاه اسنیکربوی

ورودی این فروشگاه کفش به شکل یک تونل طراحی شده است که بعد عبور از آن، فضای بزرگ و وسیع داخل فروشگاه نمایان می‌شود. در یک سمت فروشگاه قفسه‌ای بلند و باریک قرار دارد که روی آن انواع کفش‌های ورزشی پشت سرهم ردیف شده و دقیقاً روبروی این قفسه‌ی بلند، قسمتی برای لباس‌ و پوشاک طراحی شده است.

فروشگاه اسنیکربوی

در قسمت انتهایی فروشگاه، کفش‌های ورزشی به‌جای قفسه‌، روی دیوار قرار گرفته‌اند. روبروی این دیوار ستونی وجود دارد که بالای آن تلویزیون‌های LED نصب شده است. فروشگاه اسنیکر علاوه بر فروش کفش‌ ورزشی، انواع پوشاک با برندهای معروف را عرضه می‌کند.

یکی از نکاتی که در این فروشگاه کفش ورزشی به چشم می‌خورد، تعداد و طراحی مناسب صندلی‌های مخصوص پوشیدن کفش‌ها است. خبری از طراحی شلوغ و استفاده از المان‌های عجیب در طراحی این فروشگاه نیست، در حقیقت طراحی این شعبه به گونه‌ای است که کفش‌ها تزئین‌کننده‌ی آن هستند؛ این طراحی ساده باعث خودنمایی کفش‌ها در سالن می‌شود. طراحی این شعبه از اسنیکر بوی تقریبا مشابه شعبه‌‌های دیگر آن در ملبورن و سیدنی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات