سونی کد منبع اندروید اوریو را برای ۶ مدل گوشی اکسپریا منتشر کرد

سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
سونی امروز کد منبع اندروید اوریو را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد تا افرادی که مایل‌اند، بتوانند با استفاده از آموزش‌های سونی، رام اندروید ۸ را برای گوشی خود بسازند.
تبلیغات

وقتی صحبت از شرکت‌هایی می‌شود که رابطه‌ی خوبی با برنامه‌نویسان دارند، شاید نام سونی جزو آن‌ها نباشد؛ اما برنامه‌ی دستگاه متن‌باز سونی (Open Device program) عکس این را اثبات می‌کند. آخرین محصول این نوآوری در شکل و شمایل اندروید خام ۸ اوریو به بار نشسته و حالا برای ۶ گوشی هوشمند اکسپریا در دسترس است.

به‌طور خلاصه، برنامه‌ی دستگاه‌های متن باز برای برنامه‌نویسانی طرح‌ریزی شده است که دوست دارند قبل از ارائه‌ی گسترده‌ی آخرین نسخه‌های اندروید با کدهای آن آشنا شوند و آزمون و خطا کنند.

سونی به‌تازگی کدهای لازم جهت ساخت اندروید اوریوی خام را برای ۶ مدل از دستگاه‌های اکسپریا منتشر کرده است که به شرح زیر هستند:

با این کدها و فایل‌های دیگری که در گیت‌هاب سونی موجود است و به کمک راهنمای ساخت رام سونی، توسعه‌دهندگان می‌توانند رام دلخواهشان را تولید کنند. اگر شما توسعه‌دهنده‌ یا برنامه‌نویس اندروید نیستید و دوست ندارید بلایی سر نرم‌افزار گوشی‌ خود بیاورید، می‌توانید این فهرست را بررسی کنید و ببینید آیا دستگاه سونی شما بروزرسانی اوریو را دریافت خواهد کرد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات