پیکسل 2 ایکس ال با یک ماه تأخیر عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از فاش شدن تصویری از پیکسل ۲ ایکس ال، حال خبری منتشر شده است که حکایت از عرضه‌ی این گوشی در ماه نوامبر و یک ماه پس از رونمایی دارد.
تبلیغات

کنفرانس گوگل برای رونمایی از نسل جدید محصولات این کمپانی که شامل پیکسل ۲ ایکس ال و پیکسل ۲ می‌شود، ساعت ۱۹:۳۰ فردا (۱۲ مهرماه) برگزار خواهد شد. ساعاتی پیش ایوان بلس تصاویری جدید از پیکسل ۲ ایکس ال منتشر کرد. در کنار این تصاویر، اطلاعاتی نیز منتشر شد که حکایت از تاریخ عرضه‌ی نسل جدید گوشی‌های هوشمند گوگل دارد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، پیکسل ۲ گوگل دو هفته پس از رونمایی این گوشی در تاریخ ۱۹ اکتبر راهی بازار خواهد شد، اما پیکسل ۲ ایکس ال در ۱۵ نوامبر و تقریبا یک ماه پس از رونمایی این گوشی هوشمند راهی بازار خواهد شد.

سال گذشته گوگل گوشی‌های هوشمندش را طی مراسمی در ۵ اکتبر رونمایی کرد و هر دو در تاریخ ۲۰ اکتبر راهی بازار شدند؛ حال آنکه شاهد تأخیر در عرضه‌ی نسخه‌ی بزرگ‌تر پیکسل گوگل خواهیم بود. با توجه به اطلاعات ارائه‌شده، به نظر می‌رسد گوگل در پی آن است تا بتواند به تقاضای ایجادشده برای این گوشی به‌صورت مناسبی پاسخ دهد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که به نظر می‌رسد پیکسل ۲ ایکس ال پرچم‌دار اصلی گوگل در سال ۲۰۱۷ است. سال گذشته نیز گوگل برای تأمین نیاز بازار به پیکسل ایکس ال با مشکلاتی روبه‌رو شدکه به نظر می‌رسد تأخیر ایجادشده برای پوشش دادن این مشکل است.

با توجه به اینکه اپل، آیفون ۱۰ را در تاریخ ۳ نوامبر راهی بازار می‌کند، تأخیر تعیین‌شده برای عرضه‌ی پیکسل ۲ ایکس ال را باید به ضرر غول جستجو خواند؛ چراکه به‌نوعی آیفون ۱۰ زودتر راهی بازار شده است و می‌تواند در روند فروش پیکسل ۲ ایکس ال گوگل تأثیرگذار باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات