راهنمای خرید سرفیس‌ های مایکروسافت

یک‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
مایکروسافت محصولات سرفیس را با تمرکز بر قدرت عملکرد و توانایی حمل بالا تولید کرده است به همین دلیل با وجود بدنه باریک و سبک دارای سخت‌افزارهای قدرتمندی هستند.
تبلیغات

کیفیت بالای قطعات نیز از دیگر ویژگی‌های سرفیس‌ها است، به‌طوری‌که در این مدل‌ها از بدنه منیزیومی با پیچیده‌ترین فرآیندهای رنگ‌آمیزی استفاده شده و دارای نمایشگرهایی با وضوح عالی هستند.

شرکت امتداد پارسه اولین و بزرگ‌ترین توزیع‌کننده سرفیس در ایران است و از مهمترین ویژگی‌های امتداد پارسه می‌‌توان به ارائه بهترین قیمت سرفیس‌ها در ایران، عرضه محصولات اصل مایکروسافت و طیف کاملی از لوازم جانبی اصلی سرفیس اشاره کرد.

قیمت و مشخصات این محصولات را می‌توانید در وب‌سایت مای‌سرفیس مشاهده کنید. در بخش وبلاگ مای سرفیس نیز مطالب جذابی مانند راهنمای خرید، نقد و بررسی و آموزش‌های تخصصی سرفیس‌ها نوشته شده است.

اعضای خانواده سرفیس شامل تبلت‌های سرفیس پرو، مانند سرفیس پرو ۴ و سرفیس پرو ۲۰۱۷، لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای با کاربرد دوگانه سرفیس بوک، لپ‌تاپ‌های فوق‌سبک و قدرتمند سرفیس لپ‌تاپ و رایانه‌های رومیزی ۲۸ اینچ سرفیس استودیو هستند.

سرفیس

سرفیس‌پرو

تبلت‌های سرفیس پرو در دو گروه سرفیس پرو ۴ و سرفیس پرو ۲۰۱۷ عرضه می‌شوند و با شعار تبلتی جایگزین لپ‌تاپ‌ها به دنیا معرفی شده‌اند. سرفیس پروها ابزاری کاملاً مناسب برای کارهای مهندسی، محاسباتی، شخصی و روزمره هستند که قابلیت حمل بسیار بالای آن‌ها به کاربرد هر چه بهتر آن‌ها کمک می‌کند.

مدل‌های سرفیس پرو ۴ دارای نمایشگر ۱۲ اینچ PixelSense با وضوح بالا هستند و در آنها از پردازنده‌های قدرتمند اینتل Core i5 و اینتل Core i7 استفاده می‌شود. این تبلت‌ها حدود ۷۶۰ گرم وزن دارند و توسط یک پایه نگهدارنده می‌توانند به صورت دستی برای حمل، مسطح برای طراحی یا رومیزی در حالت نمایش استفاده شوند. بدنه این تبلت‌ها از منیزیوم ساخته شده است و با رنگ نقره‌ای ارائه می‌شوند. سرفیس پرو 4 دارای نمایشگر پیشرفته PixelSense با نسبت تصویر 3:2 است که علاوه بر نمایش بهینه فیلم و ویدیو، کارایی بهتری برای مشاهده وب و اسناد آفیس دارد. این تبلت‌ها می‌توانند شارژ کامل برای یک روز کاری را ذخیره کنند و باتری آنها ۹ ساعت دوام دارد.

مدل‌های سرفیس پرو ۲۰۱۷ در واقع پنجمین نسل از تبلت‌های سرفیس‌ محسوب می‌شوند که بعد از سرفیس پرو ۴ وارد بازار شدند. تفاوت اصلی سرفیس پرو ۴ و سرفیس پرو ۲۰۱۷ در استفاده از پردازنده نسل هفتم، قابلیت حمل بالاتر، عمر باتری بهینه‌تر تا ۵۰ درصد، حذف سیستم خنک‌کنندگی مکانیکی در برخی از مدل‌ها و پشتیبانی از قلم استایلوس جدید با سرعت پاسخگویی بیشتر است. سایر مشخصات مانند نمایشگر، بدنه، حسگرها و ویژگی‌های امنیتی در سرفیس پرو ۲۰۱۷ و سرفیس پرو ۴ مشابه هستند. هر دو مدل با استفاده از کیبوردهای مخصوص مایکروسافت می‌توانند قابلیت‌های یک لپ‌تاپ را به‌دست آورند. این تبلت‌ها دارای ظرفیت‌های متنوعی برای رم از ۴ تا ۱۶ گیگابایت هستند و در بخش ذخیره‌سازی نیز می‌توانید درایوهای SSD تا یک ترابایت را انتخاب کنید. به طور کل اگر به دنبال خرید یک تبلت با قابلیت اجرای وظایف یک رایانه ویندوزی هستید، سرفیس پروها می‌توانند بهترین و مناسب‌ترین محصولات برای شما باشند.

سرفیس بوک

سرفیس‌بوک

لپ تاپ‌هایی فوق قدرتمند که می‌توانند شما را از داشتن تبلت بی‌نیاز کنند. این رایانه‌های حرفه‌ای یک نیروگاه عظیم پردازشی هستند که می‌توانند به هر شکل و ظاهری برای بهره‌وری بهتر تبدیل شوند.

سرفیس‌بوک‌ها قابلیت لپ‌تاپ و تبلت را به صورت دوگانه دارند. پنل نمایشگر سرفیس‌بوک را می‌توانید از بدنه جدا کنید و مانند یک تبلت مورد استفاده قرار دهید یا آن را به صورت برعکس روی بدنه بگذارید تا یک نمایش حرفه‌ای برای ارائه‌ها داشته باشید. سرفیس‌بوک بسیار سبک (حدود 1.5 کیلوگرم همراه با بخش کیبورد) و بسیار باریک (7.7 میلی‌متر ضخامت) است.

این مدل‌ها دارای نمایشگر 13.5 اینچی PixelSense هستند و از پردازنده‌های قدرتمند اینتل Core با قدرت پردازشی بسیار بالا استفاده می‌کنند. در برخی مدل‌ها مجهز به دو پردازنده گرافیکی قدرتمند برای اجرای کارهای فوق حرفه‌ای هستند. بخش تبلت سرفیس بوک دارای پردازنده گرافیکی Intel HD با کانفیگ مختلف است که می‌تواند به طور مستقل تجربه یک تبلت ویندوزی ۱۳ اینچی را به شما عرضه کند.

سرفیس بوک‌ها مهم‌ترین رقبای مک‌بوک‌پروهای جدید هستند که با همان وزن و ابعاد، می‌توانند کاربری بهتری را در قالب سیستم عامل دسکتاپ ویندوز ۱۰ ارائه دهند.

سرفیس‌بوک در بخش کیبورد دارای یک کارت گرافیک حرفه‌ای از سری GeForce ساخت شرکت انویدیا به همراه باتری با ظرفیت بالا و پورت‌های کاربردی است. سرفیس بوک در حالت اتصال به کیبورد می‌تواند در یک دوره شارژ کامل تا ۱۰ ساعت کار کند که این در مقابل قدرت پردازشی بسیار بالای آن برای یک لپ‌تاپ ویندوزی فوق‌العاده است. هر دو بخش سرفیس بوک با استفاده از یک رابط مغناطیسی هوشمند به یکدیگر متصل شده‌اند که از طریق رابط کاربری ویندوز ۱۰ قابل جداسازی و اتصال مجدد هستند.

سرفیس‌بوک در دو مدل معمولی و پرفورمنس ساخته شده‌ که با مشخصات مختلف نیاز کاربران به توان پردازش مرکزی و گرافیک بالا را برطرف می‌کند. به طور کل سرفیس بوک بهترین گزینه یک کامپیوتر ویندوزی برای گرافیست‌ها، معمارها، مهندسان، طراحان و همچنین گیمر‌ها است که برای مدت طولانی آن‌ها را از داشتن یک کامپیوتر ورک استیشن یا تبلت بی‌نیاز می‌کند.

سرفیس لپ تاپ

سرفیس لپ‌تاپ یکی از خاص‌ترین نوت‌بوک‌های فوق سبک دنیا است. این لپ تاپ فوق سبک با پردازنده‌های سری core i5 و core i7 تولید شده‌ و مایکروسافت معتقد است سرفیس لپ‌تاپ علاوه بر اجرای تمام برنامه‌های رایج و روزمره، دارای امکانات ویژه‌ای برای دانشجویان و اساتید مخصوصا از نظر قابلیت حمل، توان پردازش و ویژگی‌های امنیتی است. سرفیس لپ‌تاپ تنها ۱.۲۶ کیلوگرم وزن دارد و عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ قدرتمند دنیا را به خود اختصاص داده است.

سرفیس لپ‌تاپ مجهز به پردازنده گرافیکی سری Intel Iris pro و Intel HD است و در مشخصات متنوع عرضه می‌شود. رنگ‌آمیزی این لپ‌تاپ کوچک و فوق سبک در چهار مرحله بسیار پیچیده انجام می‌شود و به همین دلیل ظاهر منحصر به فردی دارد. سرفیس لپ تاپ مجهز به نمایشگر لمسی است و امکان استفاده از قلم سرفیس را دارد.

سرفیس لپ تاپ همچنین دارای پورت‌های کاربردی از USB-A گرفته تا MiniDisplay است و می‌تواند برای تمامی کارهای روزمره و حرفه‌ای مناسب باشد.

در پروسه ساخت کیبورد سرفیس لپ تاپ از پوشش مجلل و زیبای میکروفیبر آلکانترا استفاده شده که علاوه بر ظاهر بسیار فوق‌العاده و منحصر به فرد، مقاومت بسیار بالایی دارد.

به طور کل سرفیس لپ‌تاپ را می‌توان به تمامی افرادی که نیاز همیشگی برای همراه داشتن یک لپ تاپ قدرتمند دارند، پیشنهاد کرد. این محصول عمر باتری بسیار بالایی دارد و می‌تواند با یک شارژ کامل بیش از هشت ساعت روشن بماند تا تمام یک روز کاری بی‌نیاز از شارژ مجدد باشید.

سرفیس استودیو

سرفیس استودیو

سرفیس استودیو یک رایانه رومیزی با نمایشگر بزرگ 28 اینچی است. این رایانه را می‌توان به صورت ایستاده و مسطح مورد استفاده قرار داد و به همین دلیل برای افرادی که نیاز به کاربردهای پیشرفته طراحی دارند، قابل توصیه است. سرفیس استودیو مجموعه‌ای از برترین‌ها است و صرف‌نظر از مشخصات فنی رایج مانند پردازنده و رم که در بالاترین سطح قابل انتخاب هستند، از یک نمایشگر 28 اینچی PixelSense با وضوح تصویر 4500×3000 و گرافیک قدرتمند انویدیا جیفورس GTX 965M یا GTX 980M استفاده می‌کند. به همین دلیل سرفیس استودیو با پردازنده قدرتمند اینتل و کارت گرافیک مستقل انویدیا جیفورس، توان بی‌پایانی برای اجرای نرم‌افزارهای حرفه‌ای مانند سالیدورک، ادابی پریمیر و اتودسک دارد.

 لوازم جانبی

خانواده سرفیس‌ها دارای لوازم جانبی منحصر به فردی هستند که زیبایی و وقار آنها را حفظ می‌کند. قلم جدید Surface Pen با بدنه آلومینیومی تنها ۲۰ گرم وزن دارد و می‌توانید مانند یک مداد واقعی از آن استفاده کنید، زیرا 1024 سطح مختلف فشار را تشخیص می‌دهد. کیبوردهای Signature Type Cover دارای دقیق‌ترین مهندسی برای افزایش سرعت تایپ و کاهش خطا هستند. این کیبوردها به پوشش فوق‌العاده زیبا از جنس میکروفیبرهای آلکانترا مجهز شده‌اند که علاوه بر ظاهر مجلل دارای مقاومت بالایی است. از دیگر لوازم جانبی پرکاربرد در خانواده سرفیس‌ها می‌توان به surface Dial اشاره کرد که کافی است آن را روی نمایشگر قرار دهید تا منوهای کاربردی نرم‌افزار در کنار آن ظاهر شود یا به صورت مستقل و رومیزی از آن استفاده کنید تا با قدرت تشخیص لمس و کلیک، توانمندی‌های جدیدی به سرفیس شما اضافه کند. اگر نیاز به پورت‌های بیشتر و خروجی‌های تصویری دارید نیز سرفیس‌داک یک انتخاب عالی است.

 امتداد پارسه

امتدادپارسه یکی از مراجع اصلی ارائه محصولات مایکروسافت سرفیس در ایران است و رضایت صدها مشتری محصولات سرفیس در میان مدیران دولتی و بخش خصوصی، عملکرد مثبت این شرکت را گواهی می‌دهند. کلیه محصولات سرفیس مانند تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها به‌طور مستقیم عرضه می‌شوند و حذف واسطه‌ها نقش موثری در کاهش قیمت محصول و اطمینان از اصالت کالا داشته است. کلیه محصولات ارائه شده در وب‌سایت مای‌سرفیس به عنوان مرجع فروش امتداد پارسه از فیلترهای سخت‌گیرانه ارزیابی و کنترل عبور می‌کنند تا هویت و اصالت کالا به‌طور قطعی تائید شده باشد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات