اولین تیزر کن بلاک جیمکانا ۱۰ منتشر شد

یک‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
جدیدترین قسمت از سری پربیننده‌ی جیمکانا، در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد؛ به‌تازگی اولین تیزر قسمت دهم این مجموعه منتشر شده است.
تبلیغات

اولین تیزر از قسمت دهم سری پرطرفدار جیمکانا (Gymkhana) منتشر شد؛ در این سری محبوب، راننده‌ی رالی آمریکایی کن بلاک (Ken Block) به همراه تیم حرفه‌ای هونیگان (Hoonigan)، صحنه‌های زیبایی از هنرنمایی با خودروهای تقویت‌شده منتشر می‌کنند.

کن بلاک

بر اساس گفته‌های بلاک و اعضای تیمش، جیمکانا ۱۰ بزرگ‌ترین قسمت از این سری خواهد بود؛ در قسمت دهم، بلاک با نشستن پشت فرمان پنج خودوری مختلف به پنج نقطه‌ی مختلف جهان سفر می‌کند. ولی برای تماشای جیمکانا ۱۰ باید نزدیک یک سال یعنی تا اواخر سال ۲۰۱۸ منتظر بمانیم.

تا به حال ویدئوهای تماشایی زیادی از هنرنمایی بلاک با فورد موستانگ مخصوص او، موسوم به هونیکورن (Hoonicorn) دیده‌ایم. در این تیزر جدیدترین خودروی بلاک، فورد اسکورت کاس‌ورث در یک محیط صنعتی دیده می‌شود.

کن بلاک

در این تیزر جالب، وعده‌ی یک خودروی جدید داده می‌شود که البته در دو صحنه‌ کوتاه بخشی از آن نمایان می‌شود؛ با نگاه کردن به طرح جلوپنجره و درب آن، احتمالا این خودرو پیکاپ سری F فورد در دهه‌ی ۱۹۷۰ باشد؛ به احتمال بسیار قوی یکی از مدل‌های تولیدشده در سال‌های ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۵. فقط با یک نگاه کوتاه به دو توربوی نصب‌شده، می‌توان مطمئن بود که این وانت پیکاپ هم مانند هونیکورن گرد و خاک به پا می‌کند.

از دیگر خودروهای موجود در جیمکانا ۱۰ اطلاعاتی منتشر نشده است؛ ولی در ویدئو وعده‌ی «پنج خودروی مسابقه‌ای فورد بی‌نظیر با قدرت بالا و سیستم تمام چرخ محرک» داده می‌شود. اصلا نباید تعجب کنیم که بلاک با خودروی رالی فورد فیستا ظاهر شود.

کن بلاک

علاوه بر ویدئوهای جیمکانا، بلاک اخیرا با شبکه‌ی استریم اینترنتی آمازون پرایم همکاری جدیدی آغاز کرده است تا سری جدیدی هم از طریق این شبکه‌ی پخش آنلاین، منتشر کند. روند ساخت و نمایش پشت پرده‌های جیمکانا ۱۰، پس از منتشر شدن رسمی آن در پاییز سال ۲۰۱۸، از طریق شبکه‌ی آمازون پرایم پخش خواهد شد. در این برنامه، بخشی هم از زندگی شخصی بلاک، از رالی و ویدئوهای رانندگی نمایشی تا زندگی در خانه و ماجراجویی در طبیعت، نمایش داده می‌شود.

کن بلاک و تیم هونیگان ریسینگ که تحت حمایت فورد هستند، در فصل ۲۰۱۷ سری مسابقات جهانی رالی کراس، چندان موفق نبودند؛ از بین ۴۳ راننده‌ی فصل ۲۰۱۷، بلاک در پایان این مسابقات در جایگاه نهم و هم‌تیمی جوان و نروژی‌اش، آندریاس باکرد در جایگاه پنجم قرار گرفت. پس از مقام چهارمی تیم هونیگان ریسینگ از بین ۶ تیم حاضر در این فصل، همکاری فورد و کن بلاک برای مسابقات جهانی رالی کراس به پایان رسید.

کن بلاک

مقامات دپارتمان ریسیگ فورد، دلیل ادامه ندادن در این مسابقات را فقدان توجیه مالی برای تهیه و توسعه خودروی جدید فصل بعدی عنوان کردند. البته همکاری بلاک و شرکت فورد همچنان در دیگر زمینه‌ها ادامه خواهد یافت و باز هم شاهد ویدئوهای دیوانه‌وار کن بلاک با محصولات فورد خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات