تیزر جذاب فولکس گلف R با پکیج پرفورمنس، منتشر شد

سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
فولکس واگن پکیج پرفورمنس را برای مدل ۲۰۱۸ گلف R عرضه کرده است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

فولکس واگن با انتشار ویدیویی از مدل به‌روزشده‌ی گلف R برای سال ۲۰۱۸ رونمایی کرد که به‌صورت پکیج آپشن نیز قابل سفارش است. برای بهبود عملکرد این خودرو در صورت سفارش پکیج پرفورمنس مواردی همچون ترمزهای قدرتمند، ورودی‌های هوا، سیستم اگزوز تیتانیومی برند آکراپوویچ  (Akrapovic) و اسپویلر عقب برای تولید نیروی رو به پایین بیشتر را دریافت خواهید کرد.

Golf GTI Performance

همچنین در صورتی که پکیج را برای فولکس واگن گلف R خود سفارش دهید، محدودیت سرعت الکترونیکی این خودرو حذف می‌شود و به این ترتیب گلف R می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۶۷ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. فولکس واگن گلف R در مدل‌هایی که برای بازار اروپا در نظر گرفته شده‌اند، به یک موتور ۴ سیلندر توربو به حجم ۲ لیتر مجهز است که می‌تواند ۳۰۶ اسب بخار قدرت تولید کند؛ اما مدل‌هایی که در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا عرضه خواهند شد بدون تغییر باقی مانده‌اند و قدرت تولیدی آن‌ها ۲۹۲ اسب بخار است. با این وجود در بازار ایالت متحده به جز جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته دستی، می‌توان جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته دو کلاچه نیز برای این خودرو به‌صورت آپشن سفارش داد که جایگزین جعبه‌دنده‌ی شش سرعته‌ی قبلی شده است.

Golf GTI Performance

از دیگر تغییراتی که فولکس واگن در مدل ۲۰۱۸ گلف ایجاد کرده است ،می‌توان به استفاده از کابین دیجیتال اشاره کرد که یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی چندمنظوره جایگزین عقربه‌های سنتی این خودرو شده است. همچنین در کنسول میانی یک نمایشگر لمسی با ابعاد ۸ اینچ وجود دارد که به امکاناتی از قبیل سیستم رهیاب ماهواره‌ای، اندروید اتو و اپل کارپلی مجهز است. متأسفانه فولکس‌واگن پکیج پرفورمنس را در بازار ایالات متحده عرضه نخواهد کرد. 

در ادامه برای آشنایی بیشتر با این خودرو، می‌توانید ویدیوی زیر را تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات