تیزر رسمی اچ‌ تی‌ سی یو 11 پلاس با تأکید بر حاشیه‌های باریک منتشر شد

شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت اچ‌تی‌سی با انتشار یک تیزر، تأیید کرده است که یو ۱۱ پلاس در ۱۱ آبان به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

درحالی‌که شرکت‌هایی مانند سامسونگ و ال‌جی، پرچم‌داری با حداقل حاشیه در سال ۲۰۱۷ عرضه کردند؛ گوشی پرچم‌دار یو ۱۱ اچ‌تی‌سی با طراحی مشابه پرچم‌داران سال ۲۰۱۶ راهی بازار شد. حاشیه‌های زیاد صفحه‌نمایش، یکی از نقاط ضعف این مدل نسبت به پرچم‌داران جدید بازار محسوب می‌شود.

اچ تی سی یو 11 پلاس

به همین جهت اعلام شده است که شرکت اچ‌تی‌سی در نظر دارد با رونمایی از یک گوشی بدون حاشیه در ماه نوامبر به رقابت با سازندگان دیگر بپردازد. این مدل که با نام اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس (HTC U11 Plus) عرضه خواهد شد، نسخه ارتقائ یافته گوشی پرچم‌دار یو ۱۱ است؛ بااین‌حال، گمانه‌زنی‌های مختلفی در رابطه با زمان عرضه یو ۱۱ پلاس وجود دارد.

شرکت اچ‌تی‌سی در نهایت با انتشار یک تیزر رسمی، به شایعات در مورد پرچم‌دار جدید خود پایان داده است. تیزر جدیدی که توسط شرکت اچ‌تی‌‏سی در توییتر منتشر شده، مانند تصویر رندری است که هفته گذشته ارائه شد؛ با این‌حال در تیزر گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس، بخشی از پنل جلوی گوشی به نمایش گذاشته می‌شود.

با توجه به تیزر رسمی منتشرشده، حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش به‌‏طور کامل حذف نشده‌‌اند؛ اما اگر آن‌ را با گوشی‌ای مانند اچ‌تی‌سی یو ۱۱ مقایسه کنید، متوجه نازک‌تر شدن حاشیه‌های اطراف نمایشگر خواهید شد. حذف حاشیه‌های صفحه‌نمایش بدین معنی است که گوشی اچ‌تی‌‌سی یو ۱۱ پلاس فاقد دکمه فیزیکی هوم و حسگر اثر انگشت در پنل جلوی گوشی خواهد بود. شرکت اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته است حسگر اثر انگشت را به پشت گوشی و به زیر دوربین اصلی انتقال دهد. در گوشی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی یو ۱۱، سنسور اثر انگشت با دکمه فیزیکی هوم ادغام شده است و در جلوی گوشی قرار دارد.

علاوه‌بر حاشیه‌های باریک و جای‌گیری سنسور اثر انگشت در پنل پشتی، فبلت یو ۱۱ پلاس به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود؛ از ۶ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و نمایشگر کشیده با نسبت تصویر ۲ به ۱ برای آن در نظر گرفته شده است. آن‌طور که پیدا است، احتمالاً فبلت یو ۱۱ پلاس اچ‌تی‌سی از یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن  +WQHD برخوردار است که رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل دارد. 

ارائه‌ی فبلت اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس با قابلیت اج سنس، از دیگر انتظاراتی است که از فبلت جدید تایوانی‌ها داریم؛ قابلیت اج‌سنس به کاربران اجازه می‌دهد با فشردن لبه‌های گوشی، برنامه‌های مختلف را اجرا کنند. باید اشاره کرد که از سری یو ۱۱، شرکت اچ‌تی‌سی گوشی میان‌رده یو ۱۱ لایف را نیز عرضه می‌کند که مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری نسبت به یو ۱۱ دارد و البته مانند پرچم‌دار ۲۰۱۷ اچ‌تی‌سی از قابلیت اج‌سنس برخوردار است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات